Nie jest to tanie auto w eksploatacji ani w zakupie. Ci co jeżdżą jeepami nie liczą się z kosztami :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc silnika jest wystarczająca jak na 2 tonowe auto. Pozwala sprawnie poruszać sie po naszych ostatnio coraz bardziej zatłoczonych bezdrożach. Silnik - mistrz!
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia trochę ospała. Przy radykalnym wciśnięciu gazu zastanawia sie chwilkę i redukuje 2 czasem 3 biegi w dół. Biegi zmieniają się płynnie bez szarpnięć.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie trochę buja na boki ale na równej drodze prowadzi się super. Nierówności na jezdni nie są tym co jeepy lubią najbardziej. Lecz jest to kwestia przyzwyczajenia i zdania sobie sprawy że nie wejdziemy w każdy zakręt jak osobówką. Poza trasą czyli w terenie zawieszenie jest bezkonkurencyjne. Stały napęd 4x4 pozwala w pełni wykorzystać możliwości samochodu. Zimą trzeba uważać - tył bierze pierwszy a po chwili włącza sie przód. Hamulce mogły by być lepsze przy tej masie.
Komfort
4,0
Widoczność
Mała szyba z przodu. Reszta bez zarzutu.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Nie ma zbyt wielu przycisków - może poza radiem :).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic dwustrefowy -po wymianie blend doors - bez zastrzeżeń. A w lecie oprócz klimy jest szyberdach.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer mają miejsca pod dostatkiem ,fotele regulowane są w niemal każdej pozycji. Z tyłu kanapa - porażka - nisko i ciasno. Zle wyprofilowana.
4,0
Wyciszenie
Ogólnie nie jest zle. Lecz powyżej 140km/h zaczyna już być głośniej - ale kto tak jeżdzi.
Do 140 km/jest cicho i przyjemnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jest bardzo wysokie... ceny części zamiennych raczej umiarkowane. Zależy gdzie kupujemy.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jest ok
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na dzień dzisiejszy usterek brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Climatronic - blend doors - wada fabryczna.
Reszta OK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.7 i V8 Overland 258KM 190kW
[l/100km]