Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Grand Cherokee II

anddob, 18 lat temu
Silnik 4.7 i V8 235KM 173kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 170 tys. km
Jeep Grand Cherokee II 4.7 i V8 235KM 173kW 1998-2004 - Oceń swoje auto
3,77
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : skandal- wytrzymałość syrenki
Układ elektryczny : drobne usterki spalające nerwy i samochód!!!
2,0
Całokształt
Wstyd dla jeepa!
Wrażenia
5,0
Silnik
V8 o pięknym brzmieniu, wchodzi na obroty bez najmniejszego problemu, reagując na każde dotknięcie gazu jak koń na ostrogę!
4,0
Skrzynia biegów
Płynnie zmienia biegi, nieźle zestopniowana, nie szarpie jak w poprzednim modelu, brakuje tylko opcji tiptronic.
4,0
Układ jezdny
O niebo lepiej w wersji europejskiej niż w amerykańskiej. Auto zza oceanu potrafi umęczyć bujaniem jak 30-to piętrowy wieżowiec na wietrze! Pięknie wchodzi w zakręty(wersja europejska) i nawet z nich wychodzi!?
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoko się siedzi, Nawet do tyłu dobra widoczność, pomimo ciemnych szyb.Tak jak powinno być!
5,0
Ergonomia
Wszystkie przełączniki w zasięgu ręki, obsługa instynktowna, a regulacja klimatronika już na pozimie 3latka-:>
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje tylko indywidualnych wyłączników na kratki nawiewowe, no i tył jakby całkiem zaniedbany!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie i przestrzennie, JEŚLI KTOŚ MA ZA MAŁO MIEJSCA- TO MOŻE KUPIĆ AUTO O KLASĘ WYŻEJ- COMANDER? Jedyne co dziwi i trochę przeszkadza to ooolbrzymi tunel środkowy(po co ? to nie hummer!!)
5,0
Wyciszenie
Miód na serce-(uszy) delikatny pomruk silnika, szum opon, albo infiniti gold sterowane z kierownicy, co kto chce, pełny zakres
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Apetyt to autko ma, oj ma. potrafi przy dynamicznej jeździe łyknąć 25-30l /100km! Choć przy baaaardzo spokojnej jeździe na trasie uda się utrzymać 12-13 l - tylko kto ma tyle cierpliwości?
4,0
Stosunek jakość/cena
To naprawdę nie kosmicznie drogie auto w zakupie.Ale ta jakość.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poprzedni właściciel wyserwisował auto tak, że nic mnie jeszcze nie zdenerwowało. !!!!!!dodano przy 190000 przebiegu po 9-ciu miesiącach eksploatacji !!!! Uwaga- tydzień bez serwisu tygodniem straconym. Stuki w zawieszeniu nie dziwią przy tej masie pojazdu i jakości dróg- co zmiana oleju 10-12 tys-zmiana końcówek drążków i tym podobnych dupereli-tuleje,gałki,wachacze itd. Zamordował też 3 pary amortyzatorów z tyłu 2x kayaba i 1 x monrooy.Wymiana łożysk,rozsypał się przedni wał,ogrzewanie fotela kierowcy włącza się kiedy chce niezależnie od włącznika jakość odbioru sygnału cb fatalna- opinia fachowców- to auto sieje falami elektromagnetycznymi w iście amerykańskim stylu,drobne uciążliwości-skrzypiące drzwi,zacinające lusterka Niestety w porównaniu do mojego poprzedniego jeepa ZJ -tak samo albo nawet gorszy.Koszt napraw może nie tak wielki ale ile czasu można spędzać w serwisie.Raczej nie zaryzykuję kupna nowej generacji.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uwaga ! samochód zapalił się od zwarcia czujnika klimatronik w nogach pasażera=niezapomniane wrażenia-i smród przez pół roku-dobrze że udało mi się to ugasić samemu.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.7 i V8 235KM 173kW [l/100km]

Średnie zużycie
17,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
26,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Jeep Grand Cherokee II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Jeep Grand Cherokee II