Wygodne, przestronne, spalanie w \"normie\", naped super, mocy wystarczajaco.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik żwawy, daje duzo wrazen z jazdy, elastyczny, troszke glosny (jak na V8).
4,0
Skrzynia biegów
Quadra Drive bardzo dobrze wspolgra z moca, nie szarpie, redukcje dobiera dobrze.
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
lusterka daja wiele do zyczenia, przednia szyba - widocznosc swietna, tyl takze bardzo dobrze, warto zamontowac czukniki parkowania jak nie ma sie wyczutego auta :)
5,0
Ergonomia
moim zdaniem najladniejsza buda w Jeepie,
srodek takze bez tragedii moze poza \"drewnem\"
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
poza czestymi problemami ktore spotykaja te auta (mnie akurat ominal ten problem) wszystko w najlepszym porzadku
2 strefowa klimatyzacja daje duzo swobody dla kierowcy i pasazera
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasazer miejsca maja dosyc sporo,
tylna kanapa bez rewelacji, srodkowe siedzenie bardzo dziwnie wyprofilowane, jak kierowca jest pokaznych rozmiarow to pasazer za nim moze miec malo miejsca na nogi
3,0
Wyciszenie
nie sa to jakies glosne egzemplarze jednakze spodziewalem sie cichszej pracy i lepszego wyciszenia,
naglosnienie refunduje glosny most ;)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny eksplatacji odziwo nie sa jakies zabojcze,
klocki tarcze (TRW) - 500pln - przod
troche wiecej uwagi trzeba poswiecac aby naped zachowac w dobrej kondycji,
zuzycie paliwa nie powala, jest wysokie ale cos kosztem czegos, chce sie miec V8 z napedem 4x4 to i pali wiecej, dobra alternatywa dla tych jednostek jest instalacja LPG - dobra!
benzyna:
miasto nigdy nie spalil mi wiecej niz 19l/100km
trasa ~ 15l/100km
LPG:
miasto ~ 22l/100km
trasa ~ 18l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Tanie mieso psy jedza - lepiej wydac troche wiecej i miec zadbane auto niz kupowac najtanszy produkt i naprawiac mankamenty.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.7 i V8 235KM 173kW
[l/100km]