Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Grand Cherokee II

Darek, 15 lat temu
Silnik 4.7 i V8 235KM 173kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 85 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Grand Cherokee II 4.7 i V8 235KM 173kW 1998-2004 - Oceń swoje auto
3,77
12% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : W ostatni weekend zrobiłem 60 km/ lasem po deszczach. Napędy się załaczają i jest dość dzielny. \'Turbo dziura\' :(
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : buczenie mostów podczas manewrów.
Układ hamulcowy
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
V8......... w zakrętach nie radzę dodawania zbyt gazu bo albo tył zawinie, albo przód przeskoczy - ciężar niewywarzonego silnika robi swoje.
5,0
Skrzynia biegów
QUADRA-DRIVE Jak na moje potrzeby to nawet lepiej, ale : 1. silnik auto ciagnie w trzech zakresach obrotów: - do 2000 (jazda spokojna), - do 3200 (nienerwowa dynamika), - powyżej 3200... dynamika.. też ok, ale głośniej ;) 2. zdarza się, że zwalnianie po dodaniu gazu kończy się zrzuceniem -szarpiącym biegu. 3. generalnie bardzo płynnie zmienia.
2,0
Układ jezdny
WERSJA AMERYKAŃSKA - MIĘKKA KAROCA Nauczyłem się tym autem podróżować z prędkością 80 km/h - tak dla zwiekszenia bezpieczeństwa na krętych drogach. ASFALT: - wybiera w miare przyjemnie dziury, ale na zakrętach kołysanie jest po prostu niebezpieczne !!! - na prostej drodze, delikatnie pofałdowanej podczas wyprzedzania zdarza mu się przyspieszyć zmianę pasa ruchu.... nie lubię takich niespodzianek. Uczucie jest jakgdyby zawieszenie nie było połączone na sztywno z budą ;) SZUTER-TWARDA NAWIERZCHNIA z tarką lub małymi wybojami: Poczytałem o przenoszeniu mocy i .... w praktyce to wygląda tak: - tył chce wyprzedzić przód i rzuca nim na boki (nawet przy niespiesznym ruszaniu 10-40 km/h - przy większych prędkościach po prostu tył tańczy atakując przód to z lewej to z prawej strony. BŁOTO drogi leśne po długich deszczach: nic nie szarpie, nie wgryza się w nawierzchnie, nic nie stuka, nie przeskakuje - MASZ PO PROSTU WRAŻENIE ŻE PŁYWA
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest to co prawda mercedes 115 - gdzie po chromach było widać obrys auta, jednak można opanować na pamięć te gabaryty. Brakuje fabrycznego parktronika. W sumie to opadająca maska też wymaga większej czujności przy dojeżdżaniu. Tylna szyba nie zaklada manewrów w ;) Polsce Nie dość, że b.szybko się brudzi podczas deszczu to jest wysoko usytuowana.
3,0
Ergonomia
Pakowny wóz. Podłokietnik powinien byc na równi z oparciem na rękę w drzwiach, a nie jest. Wkurzająca wolna praca silniczków do ustawiania siedzeń. BRAKUJE SCHOWKÓW BRAKUJE uchwytów dla pasażerów drugiego rzędu, zwłaszcza na polnych drogach latają po kabienie.... zupełnie niepotrzebnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, ale do dziś nie wiem o co chodzi z AC gdy na zewnątrz jest powyżej 15 stopni, a temp. wewnątrz ma być np. 19 to AC się uruchamia samoczynne - jakaś inna wersja opcji \'AUTO\' Błyskawicznie ciepło w zimę, a lato dopiero nadejdzie - zobaczymy jak będzie wtedy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pierwszy rząd - OK, OK, OK Drugi rząd..... na to pytanie trudno odpowiedzieć bo nikt z tyłu nie narzeka. Wydaje mi się, że trochę mało miejsca na nogi.
5,0
Wyciszenie
silnik mruczy fajnie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto: - 18 l/100km - jazda bez przekraczania 2000 obrotów podczas ruszania - 21 l/100km - moralna jazda w Bydgoskich warunkach, w tempie jak pozostali uczestnicy ruchu, z rzadka mały sprincik, - 25 l/100km - nie ogladanie się na koszty. Cykl mieszany: - 13-17 l /100km trasa: Warszawa - Bydgoszcz -> 10,2 l/100 km absolutny mój rekord minimum, zwykle to jest ok 13 l/100
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odpukuję w moje niemalowane czoło, jest OK - miałem przygodę z chamulcami - muszę wyminić klocki na bardziej trwałe
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pali, jeździ - nie mogę złego słowa powiedzieć.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.7 i V8 235KM 173kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Jeep Grand Cherokee II 4.7 i V8 235KM 173kW
Średni koszt przejechania 100 km
68,00 zł
21,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Grand Cherokee II