Układ elektryczny
: Zdarzają się; często to pierdoły który łatwo wyeliminować.
Karoseria
: Nadszarpnięta zębem czasu, ale nie jest źle.
Układ hamulcowy
: Zmiana tłoczków, albo upgrade na Akebono.
4,0
Całokształt
To po prostu Jeep. Nie dla każdego :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Przetrwa chyba wszystko. "Gazowanie" LPG nie robi na nim żadnego wrażenia :)
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu. W połączeniu z reduktorem 242 ciężka do zarżnięcia.
3,0
Układ jezdny
W zależności od modelu. WJ jest miększy niż WG. Ewentualna zmiana przedniego stabilizatora załatwia sprawę.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód i bok świetnie (można by trochę uszczuplić na belkach). Tył gorzej, ale da się cofać.
3,0
Ergonomia
Na tor wyścigowy raczej się nie nada.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Manualna klima sprawdza się o wiele lepiej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Prawie jak w domu na kanapie. Odległość odpowiednia, komfort wysoki.
2,0
Wyciszenie
Chyba trzeba by obić styropianem, żeby było cicho. Ale nie o to w tym aucie chodzi :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wiele zamienników w przystępnych cenach (prócz wspomnianych uszczelkach szyb zgarniacza).
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobry komfort, za dobrą cenę. Ale trzeba liczyć się ze spalaniem... jak to przy Jeepach.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżeli, ktoś jest perfekcjonistą, to trochę posiedzi żeby wszystko idealnie grało.
Największą fabryczną bolączko modelu są puchnące (zewnętrzne) uszczelki zgarniacza szyb.