Podsumowując....po trzech latach użytkowania cieszę się,że sprzedałem mojego WJ. Kosztował mnie dużo pieniędzy i czasu aby doprowadzić go do sensownego stanu a wcale zniszczony i wyeksploatowany nie był. Kupując używanego WJ musisz się liczyć z pakietem startowym minimum 1500 zł. Mój pakiet startowy trwał dwa lata...;D. Uwaga o napędzie...4x4 w WJ jest tylko wtedy kiedy zapniemy reduktor na 4LO. 4x4 na 4 HI w przypadku skrzyni quadra drive i quadra track 2 to mit. Napęd jest dołączany w momencie uślizgu kół tylnych. Oczywiście niby nie odczuwalnie ale jednak samochód zachowuje się nieprzewidywalnie. Momentami jest pod sterowny w innym momencie nadsterowny. Ok taka jego natura. Ale szlag mnie trafiał kiedy w zimę w momencie dołączania przodu delikatnie pływał po drodze. Mokre sprzęgło reduktora miałem nowe, także wady czy z użycie elementów typu końcówki drążków czy amor skrętu wykluczam( były nowe) 4x4 w zimę po zaspach jest ok ale na trasie na prawdę bez rewelacji. Tak można wyczytać porady typu\" kiedy wpadasz w poślizg dodaj gazu wtedy przód się załączy...:D\". Samochód wygląda ponadczasowo i agresywnie jak na swoje lata, ale przy tak dużej ilości minusów niestety mam mieszane uczucia. Drugi raz nie kupiłbym WJ.
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 190KM 140kW
[l/100km]