Silnikowi brakuje trochę przyśpieszenia.
Największa awaria to wyciek spod pompy chłodzenia przy 120 tys. wymieniona cała pompa z robocizną koszt około 400zł, przy 130 tys. awaria sterownika wentylatorów- koszt ok 250 zł z robocizną
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa bez zarzutów od stanu w jakim kupiłem samochód. Kupiłem jak miał 32 tys. mil teraz ma 87 tys. mil i odpukać wszystko ok.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny jak na amerykańca uterenowionego jest w porządku.
Niestety o zawieszenie trzeba dbać najbardziej.
Tutaj zaczynają się koszty jeżeli chodzi o ten model. Ja średnio rocznie wlepiam około 2 tys na wszystkie bajery.
Komfort jazdy na wysokim poziomie. Oczywiście buja bo te modele tak mają i za to je kochamy.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność doskonała
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer cieszą się komfortem podróży.
Tylny rząd siedzeń raczej dla osób młodszych. Nie znajdziemy tam ogromu miejsca.
5,0
Wyciszenie
Samochód b. dobrze wyciszony. Jedno co mocniej słychać to opony, jeżeli zamontujemy sobie gumy z serii AT
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co do ekonomiki jazdy to mi spala średnio 17l/100 miasto, 12l/100 trasa.
Gaz równo 17l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 190KM 140kW
[l/100km]