Ogólnie jestem zadowolony .
Za kwotę (po wsiech w/w naprawach) 27 000 zł mam auto b. wygodne,nieźle wyposażone (skóry,pełna elektryka) i co dla mnie najważniejsze mocno uniwersalne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo ładnie równiutko pracuje choć
Zdałoby się nieco więcej koników tak koło 220 bo trochę wymięka pod górki na trasach górskch
3,0
Skrzynia biegów
moja zdechła będąc na pozór w pełni sprawną i płynnie zmieniającą, koszt - 4 000 zł odlot.
przed zdechnięciem i teraz pracuje łanie płynnie zmienia i ładnie przyspiesza
3,0
Układ jezdny
Pływak na trasie ale za to jaki mięciutki na dołkach (mój to WJ z USA).Do w miarę normalnej jazdy koniecznie nie przeginać z szerokością gum(standardy) i w pełni sprawne zawieszenie od końcówek, sworzni po amor skrętu .
Przekładnie kierownicza nieprecyzyjna pewno dlatego, że to zabytek zaawansowany technicznie jak z naszego ciągnika Ursus lub stara 200
Komfort
4,0
Widoczność
słupki z przodu trochę szerokawa ale to do przyzwyczajenia
4,0
Ergonomia
Tu jest OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo OK
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ujdzie
5,0
Wyciszenie
Myślę, że jak na bądź co bądź pseudo terenówkę z dwoma mostami i reduktorem to bardzo dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak wyżej jak na prawie 2 tonowe pseudo terenówke z napędami na dwie łosie to bardzo dobrze
4,0
Stosunek jakość/cena
Uważam że dobrze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu jestem trochę rozdarty w opinii bo choć w swojego wsadziłem dużo:
- skrzynia
- przekładnia kierownicza
- zawieszenie
- pompa wodna
to jest teraz bardzo zdyscyplinowany i nie nawala nic. Myślę że trafiłem zajeżdżony i zaniedbany przez wcześniejszego właściciela egzemplarz co się zemściło akurat na mnie .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej a oprócz tego lekka korozja drzwi na dole na spawie i progach od dołu.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 190KM 140kW
[l/100km]