Jeep ma duszę i charakter. Wady i usterki nadrabia klasycznym kanciatym kształtem, sprawnością w terenie. Można się zakochać w tym aucie, a dźwięk V8 wart jest każdego litra paliwa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Piękny dźwięk V8 to jest to! Ogromna pojemność, silnik nie wysilony. Moc 215KM spokojnie wystarcza. Regularna wymiana oleju gwarantuje długie życie tej jednostki.
4,0
Skrzynia biegów
Automat :) Płynnie zmienia biegi, praca bez zarzutu. Należy pamiętać o regularnej wymianie oleju i filtra.
4,0
Układ jezdny
Co do standadowego zawieszenia, to trudno mi ocenić, gdyż mój Grand jest podniesiony w górę o 6\", a do tego opony 33\" MT :D
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność dookoła za względu na gabaryty auta gwarantowana! Prawie jak w wieży kontroli lotów ;)
5,0
Ergonomia
Przestronne wnętrze. Dużo miejsca na wszystko. W zasięgu ręki przełączniki, pokrętła itp
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, regulacja temperatury ok. Klima nie nabita, więc nie wypowiadam się.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duuuzo miejsca. Można by wydzielić sypialnie z kuchnią ;)
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomia? A co to jest? Przy silniku 5,2 trzeba zapomnieć o ekonomi ;)
Ceny części nieco droższe niż do typowych aut. Z dostępem do części nie ma żadnego problemu. Eksploatacja nieco droższa ze względu na konieczność dbania o napędy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielkie pieniądze (10-12k) można mieć full opcję z wyposażeniem, którego nie uświadczymy w modelach innych koncernów nawet z roku 2010.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak to w Jeepie, czasami lubi si epopsuć jakas pierdoła ;)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy eksploatacji w terenie dość często trzeba coś naprawiać. Przy normalnej jeździe raczej bez większych awarii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.2 i V8 Limited 215KM 158kW
[l/100km]