Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Grand Cherokee I

Jacek, 14 lat temu
Silnik 5.2 i V8 Limited 215KM 158kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 161 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Jeep Grand Cherokee I 5.2 i V8 Limited 215KM 158kW 1992-1999 - Oceń swoje auto
2,54
40% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : silnik i jego brzmienie to jedyny plus
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : awarie mostów, skrzyń biegów
Układ elektryczny : prawie wszystko co związane z elektryką tak bogatą w Grandzie zawodzi
Inne : bardzo niska jakość materiałów
1,0
Całokształt
Ktoś kto kupuje Jeepa myśli; spore, doskonale wyposażone auto za małe pieniądze. I to jest część prawdy druga prawda to ,że jego awarie wykraczają poza wszelkie normy dlatego jest tak niska cena zakupu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to jeden z nielicznych plusów tego auta
2,0
Skrzynia biegów
Bardzo awaryjna ciągłe naprawy, niska jakość podzespołów. Jedyny plus to płynna zmiana biegów (jak jeszcze działa)
1,0
Układ jezdny
Fatalny ,miałem wiele aut terenowych Jeep w prowadzeniu to tragedia; maksymalnie nie precyzyjny układ kierowniczy,skręt jak tankowiec na morzu,zero poczucia panowania nad autem w zakrętach (dodam że amortyzatory i zawieszenie było w bardzo dobrym stanie w moim egzemplarzu)
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest ok, wysoka pozycja za kierownicą
3,0
Ergonomia
Siedzi się wygodnie, ergonomia przeciętna (włączniki halogenów, czy tylnej wycieraczki trzeba szukać bo producent zapomniał je podświetlić)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi i oczywiście często się psuje (zawieszają się klapki sterujące nawiewem trzeba pół deski rozebrać żeby usterkę wyeliminować)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń wewnątrz auta wszystkich powinna zadowolić. Bagażnik mały, ogranicza go koło zapasowe stojące z lewej strony, jeśli dodamy np butlę gazu z prawej to jest już ciasno. Ale po złożeniu oparć foteli jest rewelacyjnie.
4,0
Wyciszenie
Samochód jest dobrze wyciszony miłe brzmienie V8.W trasie cicho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie adekwatne do pojemności silnika i konstrukcji silnika.
1,0
Stosunek jakość/cena
Lepiej kupić starszy terenowy samochód z gorszym wyposażeniem np Japoński będzie jeździł. Jeep to skarbona bez dna fatalne materiały, fatalna jakość montażu, jeździłem tylko po asfalcie bałem się jechać nim w teren, jeśli tak sypie się przy jeździe po asfalcie co by się działo po jeździe w terenie??
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Amerykańska jakość samochodów jest zgodna z opiniami wielu kierowców to jest tragedia,dno,poniżej krytyki. Najwięksi miłośnicy marki nawet to przyznają ale to tolerują. Wieczne problemy z elektryką (el. fotele prawie zawsze nie grzeją, lusterka i fotele same się przestawiają,wnętrze trzeszczy i strzela-plastiki)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli ktoś się zastanawia i ma wątpliwości niech poczyta fora. Usterki mostów, automatycznych skrzyń biegów, osprzętu to niestety norma.Te elementy mają kosmiczne ceny z uwagi na ciągłe zapotrzebowanie.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Jeep Grand Cherokee I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Jeep Grand Cherokee I