Silnik
: jedyny w swoim rodzaju dźwięk V8, pracuje spokojnie na niskich obrotach, bardzo mocny, robiący z 2 tonowego jeepa bardzo żwawy pojazd
5,0
Całokształt
Mocny silnik, napęd na 4, duży prześwit, duże koła to super jazda w każdych warunkach. Do tego bardzo bogate wyposażenie i wygoda. Jazda daje wiele radości, no i ten samochód ma charakter. Na typowy off-road szkoda mi go
Wrażenia
5,0
Silnik
Spokojna praca, niewysilony, pracuje na niskich obrotach. Gdy się dba o wymianę płynów i nie przegrzeje (ważne!), to wytrzymuje ponad milion km
5,0
Skrzynia biegów
Bezproblemowa praca, choć może przydałoby się 5 biegów. Automat przełącza biegi szybko, w dół też
4,0
Układ jezdny
Świetny na każdą drogę i nawierzchnię. Auto wysokie, dość wąskie, trochę buja i w koleinach zachowuje się dziwnie
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko i w każdą stronę widoczność super
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, porozmieszczane bardzo rozsądnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima działa świetnie, chłodzi szybko, ogrzewa też dobrze. Trochę głośno szumi wentylator na wysokich obrotach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super, z tyłu nieźle. Słabo trzyma siedzenie na boki
5,0
Wyciszenie
Aż za dobre, bo słabo słychać dźwięk V8. A szkoda!
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To obce pojęcie dla tego samochodu. Jeździ się drogo, części i naprawy też do tanich nie należą.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ceny nowych są okrutne, kilkuletnie w dobrym stanie już do przyjęcia i warto kupić.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem padnie żarówka, jakiś przełącznik ma kaprysy. Ogólnie nic wielkiego
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W zasadzie nic specjalnego, choć zaczynają szumieć mosty i poszło sprzęgło sprężarki klimy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.2 i V8 Limited 211KM 155kW
[l/100km]