Inne
: infiniti gold system (car audio) seryjnie montowane...
5,0
Całokształt
jest to wdzięczne autko jesli sie o nie dba, i jesli był dbany podczas wcześniejszej eksportacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
jesli silnik jest zadbany(czyt. właściwa wymiana filtrów i oleju itp.) to goraco go polecam!!!!
5.2 220km daje sporo komfortu psychicznego, auto jest zrywne na drodze jaki i w terenie...
POLECAM TEN SILNIK
4,0
Skrzynia biegów
nic dodać nic ująć.
5,0
Układ jezdny
kupując to auto miałem dziwne wrażenie podczas jazdy (przyzwyczajony do voyagera) jednak po jakims czasie
stwierdziłem, że jest super. To auto to UCYWILIZOWANA TERENóWKA!!!
a nie sporowy wóz... (tak przestrzegam) :D
Komfort
4,0
Widoczność
jest dobrze
4,0
Ergonomia
poza jedym przyciskiem "D" (znajdującym sie koło kierownicy) tez jest dobrze, wszystko wychodzi intuicyjnie...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
na początku lekki problem z klimą, ale to naprawde nic..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest sporo
5,0
Wyciszenie
az za bardo wyciszona komora silnika, nie słysze pięknego gangu 5.2 silnika... co do reszty 4-/5
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
a czego sie spodziewać kupując to auto o dużej masie i dużym silniku... jak dla mnie i tak jest super,
/spalanie podaje według zużycia gazu..
"Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie" ... czytaj jako utrzymywanie stalej predkosci ok 120km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
niema w śród takich aut (japońce, germany ect.)
tak wypasionego auta...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi, czyli nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez ponad 15 miesięcy nierobilem w nim nic wielkiego... nie wliczam wymiany oleju, filtrów,
klocków itp.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 5.2 i V8 4WD 220KM 162kW
[l/100km]