Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Grand Cherokee I

Mario, 11 lat temu
Silnik 4.0 i Limited 184KM 135kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 320 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Jeep Grand Cherokee I 4.0 i Limited 184KM 135kW 1993-1999 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ogólne połączenie luksusu jazdy i sprawnosci terenowej jest na najwyższym poziomie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Bardzo fajny, tygrysi wyglad wzbudzajacy zainteresowanie facetów i pochwały płci pięknej
Przeniesienie napędu : skrzynia wpółgra z silnikiem gładko i perfekcyjnie, stały napęd Quadra Trac bardzo dobry na każde warunki
Silnik : odporny i mocny z rasowym dźwiękiem
5,0
Całokształt
Samochód jeden z najfajniejszych, jakimi można jeżdzić - wygoda automata połączonego z dużym, cichym silnikiem, dużą ilością miejsca w środku, dużą ładownością, napędem, który nie obawia się zimy, błota czy przejeżdzania przez wysokie przeszkody czy głebokie dziury, wygoda wsiadania i wysiadania, świetna widoczność plus komfortowe zawieszenie - w zasadzie same zalety. Do tego prestiz związany z zasłużoną legendą marki, zainteresowanie innych kierowców i aprobata kobiet.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobra kultura pracy, działa równo, ma świetny moment, w ruchu miejskim nie trzeba przekraczac 2000 obrotów. Pali bardzo rozsądne ilosci paliwa jak na takiego typu auto.
5,0
Skrzynia biegów
Działa płynnie i gładko, każdy samochód powinien mieć taką skrzynię. Te manualne skrzynki to przezytek kompletny w europejskich warunkach drogowych - tylko automat.
5,0
Układ jezdny
Jazda stabinka, na zakretach wyważony, na dziurach troche twardo jak na Jeepa ale za to trzyma sie pieknie po zakrętach i na duzych szybkosciach na autostradzie jazda pewna i stabilna. (Dotyczy wersji niemieckiej, amerykańskie są miększe).
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna, w ogóle w terenówkach i suvach jest pod tym wzgledem dużo lepiej niż w osobowych - siedzi sie wyżej, lepiej widać krawężniki, drogę naokoło i obrysy pojazdu.
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne pokrętła i guziki. NAWET LEWAREK AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW LEŻY W DŁONI BARDZO PRZYJEMNIE
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie i w lecie spełnia zadanie. Wygodna obsługa climatronica - gałki bardzo przyjemne w obsłudze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DUŻO MIEJSCA NAD GŁOWA I NAOKOŁO ORAZ NA NOGI I WSZERZ! NIE LUBIĘ, JAK PRZEDNIA SZYBA KOŃCZY SIĘ NA LINII OCZU A DACH DOTYKA GŁOWY - TU JEST PRZESTRZEŃ!
4,0
Wyciszenie
Całkiem nieźle, silnik cichy, napędy też jakoś nie hałasują mimo takiego przebiegu (320 000. Przy szybkiej jeżdzie około 160 km/h też jest bardzo dobrze)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tyle pali ile musi ale nie więcej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak najbardziej warty każdej wydanej złotówki.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Normalnie jak w kazdym starym gracie to i tamto do wymiany, ale silnik, skrzynia mosty trzymają sie świetnie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było

LPG - zużycie paliwa dla silnika 4.0 i Limited 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Grand Cherokee I