Inne
: Niesamowicie wygodne fotele i bardzo wysoki komfort jazdy
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
ładnie się \"zbiera\" nie ma problemów podczas wyprzedzania, gdy trzeba docisnąć spod maski wydobywa się wściekły ryk 180Km i samochód wyrywa z miejsca ... wrażenie niesamowite ;)
5,0
Skrzynia biegów
Przy dobrej regulacji linki kick-down (5 min roboty) skrzynia zmienia biegi płynnie i w odpowiednim zakresie obrotów.
5,0
Układ jezdny
Jak na polskie drogi - ideał. Trochę buja na boki przez wzgląd na wysokość samochodu, ale spokojnie przejeżdża przez większe wyboje.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się jak w wieży - wszystko dookoła idealnie widać, fotel wysoko, widać każdy kant podczas manewrowania - wielkie lusterka +olbrzymi plus
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, w samochodzie siedzi się niebywale przyjemnie - niebezpieczeństwo zasypiania podczas dłuższych tras.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik nagrzewa się po pierwszych kilkuset metrach, klimatyzacja natomiast potrafi zamrozić poranną mgłę na przedniej szybie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Można grać piłką, w środku jak w małym pokoju.
3,0
Wyciszenie
niestety - to nie jest limuzyna - w samochodzie potrafi być głośno - nie bardzo, ale ludziom przesiadającym się z sedanów może to przeszkadzać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tę masę samochodu i moment obrotowy wysokie spalanie nie jest zaskoczeniem - przy delikatnej jeździe w mieście może nie skończyć się szokiem przy dystrybutorze.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym przedziale cenowym (do 22tyś) nie kupi się lepszego auta terenowego - zaznaczam - terenowego, bo bulwarówkę można kupić bez problemów.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie (tfu tfu) nic się nie psuje. Silnik 4.0 ma opinię trudnego do uszkodzenia - skrzynia 242 również.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i Limited 184KM 135kW
[l/100km]