doskonała kultura pracy,zapewnia odpowiednia moc w terenie i dobre osiagi na trasie.mam założoną LPG(zwykłą na parowniku) i spisuje sie bdb,działa na niej tak jak na bezynie
4,0
Skrzynia biegów
zaraz po zakupie rozsypała się-nie doszło by do tego gdyby nie zaniedbania poprzedniego właściciela(wymiana oleju itp.) na dzien dzisiejszy po naprawie głównej(koszt 3tys zl.)działą rewelacyjnie,nie szrpie i dobiera przełóżenia tak jak powinna.
4,0
Układ jezdny
to tego typu pojazdu trzeba przywyknąć,troche buja itp.ale tego zawieszenia nawet polskie drogi nie zniszczą:)
Komfort
5,0
Widoczność
widać wszystko do okoła:)
4,0
Ergonomia
kwestia przyzwyczajenia,ale ogolnie wszystko pod reką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam klimatronic,chłodzi i grzeje bdb.nie mam zastrzezeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jets ogromny:)
5,0
Wyciszenie
właściwie to słychac tylko niewielki pomrók silnika przy wyzszych obrotach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie jak na takie gabaryty auta,napęd 4x4 i silnik 4.0 to jest ok.ceny części typu klocki filtry itp. sa porównywalne do audi 80 naprzykład.(oczywiscie w zwykłym motoryzacyjnym,a nie w serwisie)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak usterek
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poza skrzynia na pozcatku eksploatacji nic sie nie popsuło.zeby uniknąć niespodzianek ze strony skrzyni,reduktora itp trzeba bezwzględnie pamiętac o terminowych wymianach oleji i to na orginalne(mopar)wtedy bezawarynja eksploatacje mamy zapewnioną.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 4WD 190KM 140kW
[l/100km]