Zawieszenie
: Zawieszenie współdzielone z młodszym bratem Renegadem, bardzo dobrze wybiera nierówności i jest sztywne, ale nie za twarde jak na samochód klasy Crossover.
Szarpie przy każdej zmianie biegów, mam porównanie do Jeepa Renegade w wersji benzynowej i tam jest to minimalne, w tym przypadku to porażka na całej linii, ponieważ przy spokojnej jeździe zmiana biegów potrafi znacznie obniżyć prędkość, a wydaje się, że ta skrzynia do mocy jest idealna to jednak tylko mylne złudzenie.
1,0
Układ jezdny
Jak pisali moi przedmówcy, tylne zawieszenie czy też przekładnia napędu wprost wyje i jest to bardzo uciążliwe dla pasażerów tylnej kanapy.
4,0
Karoseria
Za dobrze wyciszony do poziomu dźwięków wydobywających się z tylnego napędu.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tylna kanapa jest skromna, w dodatku po otwarciu podłokietnika mamy dziurę do bagażnika co dodatkowo przenosi nieprzyjemne wrażenia akustyczne.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kalibracja napędu i nowe oprogramowanie nie eliminuje problemu z wyciem napędu, ewidentnie błąd konstrukcyjny, ignorowany przez koncern FCA.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MJD 170KM 125kW
[l/100km]