Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Compass II SUV

Artur, 5 lat temu
Silnik 1.4 Multiair 170KM 125kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Compass II SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Napęd 4x4 daje poczucie bezpieczeństwa
Silnik : Potrafi spalać zaskakująco mało.
5,0
Całokształt
To auto coś w sobie ma. Jest trochę amerykański, trochę włoski. Połączenie siły i stylu. Dużo nowinek techniczny ale szacunek dla tradycji marki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak to benzyna, moc w zależności od obrotów, spalanie od stylu jazdy. Ale za to kulturalna praca cicho, bez wibracji - wydajne ogrzewanie ( ekonomiczne diesle mają z tym problem ) . Auto nowe - spalanie autostrada i ekspresówka 8,4 - krajówka i ekspresówka 6,8. Nie z kompa a z tankowania i kilometrów.
5,0
Skrzynia biegów
Pierwszy mój automat - po kilkudziesięciu kilometrach już się go czuje. Wygoda niesamowita. Sam się adaptuje do stylu jazdy. Całkiem płynną jazdę osiąga po chwili jak się olej nagrzeje. Nie jest to CVT i bardzo dobrze , ale absolutnie nic nie szarpie. Zmiany są ledwie wyczuwalne. Atostickiem ( sekwencją ) pobawiłem się chwilę i jest ok, ale wolę w automacie.
5,0
Układ jezdny
Komfortowy i na szosie i poza nią. Jeździ tak jak lubię coś jak żeglowanie. Nie jest to auto do wariackiej jazdy. Napęd 4x4 jest w razie potrzeby i daje fajne poczucie komfortu psychicznego. Że auto gdzieś w skrajnej sytuacji nie ugrzęźnie.
5,0
Karoseria
Super wygląd. Nie za duży nie za mały - idealny kompromis. Wysoko stoi na dużych kołach, ale jednocześnie dość niski. Taka bardzie terenówka niż SUV - nie jest taki przysadzisty,napompowany. Ładne chromowane detale. Dość konserwatywny charakter.
Komfort
4,0
Widoczność
Może być. Pomagają czujniki i kamerka ( bardziej lusterka i czujniki ) Kamerkę można odpuścić. Ciągle się brudzi.
4,0
Ergonomia
Nie mam uwag. Schowki w drzwiach mogłyby być większe. Duży panel radia - jest ok, ale można właściwie się obyć - bo są fizyczne przyciski i pokrętła pod spodem i na kierownicy. Dobra jakość dźwięku Beats. Podpórka pod lewą stopę jest pod odpowiednim kątem. Wygodne fotele - nic nie uwiera, lędźwie można wypchnąć do przodu. Dość miękkie ale bez przesady.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ani klimy ani ogrzewania tak do końca jeszcze nie przetestowałem , ale wsiadając w przemoczonych ciuchach w deszczowy dzień - odparowała wilgoć dość szybko. I po ustawieniu wyższej temperatury w automacie włączyły się podgrzewane fotele. Nawet wiosną może się ta opcja przydać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu normalnie - jak w każdym aucie, z tyłu ponadprzeciętnie. Nieduża szyba przednia - łatwo dosięgnąć żeby przetrzeć.
4,0
Wyciszenie
Jak na kanciaste i wysokie nadwozie jest cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nowe - spalanie autostrada i ekspresówka 8,4 - krajówka i ekspresówka 6,8 Jazda spokojna przy niedużym ruchu.
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogie auto - chyba przez cła.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Multiair 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Jeep Compass II SUV 1.4 Multiair 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Compass II SUV