Odradzam zakup. Samochód z licznymi wadami fabrycznymi (np. fatalna skrzynia biegów). Obsługa gwarancyjna na niskim poziomie.
Wrażenia
1,0
Silnik
Wielka porażka. Silnik 1,4 a w cyklu miejskim pali jak V6. Jest głośny i słaby. 170 KM to chyba życzenie producenta.
1,0
Skrzynia biegów
Jeszcze większa porażka. Skrzynia szarpie (przy hamowaniu) i wyje (przy zmianie biegów z 5 na 6 i z 6 na 7). Serwis aso początkowo ,,próbował" zdiagnozować usterkę, skończyło się na cyt: ,,ten model tak ma".
2,0
Układ jezdny
Układ jezdny poprawny. Ocenę zaniża szarpiąca skrzynia, która ma wpływ na ten układ, jak również układ hamulcowy.
3,0
Karoseria
Komfort
2,0
Widoczność
Dobra z przodu, z tyłu fatalna. Rekompensuje to kamera.
2,0
Ergonomia
Rozmieszczenie przełączników poprawne. Po 5 tys. pierwsze skrzypiące plastiki (prawy wywietrznik).
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Porażka. Klimatyzacja gubi pamięć. Latem sama przełącza się na 26 C zimą na Lo.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na ten segment przestrzeń dla kierowcy i pasażera wystarczająca.
1,0
Wyciszenie
Bardzo słabe. Słychać silnik i wycie przeniesienia napędu lub automatycznej skrzyni biegów. Passat 1,9 TDI był cichszy.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie rujnuje budżet kierowcy.
1,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę 140 tys. oczekiwałem spokojnej eksploatacji, a nie ,,walki" z samochodem i przedstawicielem producenta. Cena powinna być niższa o co najmniej 40-50 tys. Włoski znaczek Jeepa nie jest warty aż tyle.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Klimatyzacja żyje własnym życiem. Przy włączeniu lewego kierunkowskazu załączają się na około 2 sek. światła drogowe.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wycieki z turbiny przy przebiegu około 12.000. Rozkalibrowanie automatycznej skrzyni biegów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Multiair 170KM 125kW
[l/100km]