Karoseria
: Systemy bezpieczeństwa czynnego vdziałają rewelacyjnie.
4,0
Całokształt
Duży samochód dla rodziny 2+2 idealny. Nie dla sportowców a dla normalnych spokojnych użytkowników. Pierwsze 20 tys km i 0 awarii.
Dobre wyposażenie podstawowe. Wygląd JEEPa na plus. Dobre właściwości terenowe jak na compact SUVa.
Wrażenia
4,0
Silnik
140km i manual. Jest ok ale bez zachwytów. Średnie zużycie Pb95 z 20 tys km to 7.7 l/100 km.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra, precyzyjna, cicha. Manualna- 6 biegów.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja, lepszy niż myślałem. Samochód płynie na drogach. Mocna strona Compassa.
5,0
Karoseria
Zero odprysków na lakierze, auto prezentuje się jak nowe.
Komfort
4,0
Widoczność
Małe tylne okno. Widoczność z przodu akceptowalna.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, zegary czytelne, ekran dotykowy działa, przyjemny zapach wnętrza, wygodne fotele , idealny dla wysokich kierowców.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie Zimą super. Szybko grzeje. Klima do 25 stopni daję radę, potem za słaba przy czarnym kolorze auta.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest super. To duży samochod wewnątrz. Jest porównywalnie jak w Tiguanie. Większy niż Q3.
2,0
Wyciszenie
Do 120 komfortowo, potem hałas drastycznie wzrasta.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zero awarii, tylko paliwo i serwis co roku.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 97 tys zl nic ładniejszego z zewnątrz i o takim dużym wnętrzu nie było w 2018 r. Duster dużo mniejszy, tandetny a tańszy tylko 20 tys. Z kolei Tiguan droższy o 20 tys zł a nic lepszy w podstawowej wersji. Reszta aut w segmencie "compact SUV" albo za mała w wewnątrz albo droga. WYGLĄD JEEPA bezcenny, zdecydowanie na plus.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie zepsuło. Serwis też akceptowalny cenowo.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 MultiAir 140KM 103kW
[l/100km]