Inne
: Dobra reakcja układu awaryjnego hamowania.Asystent pasa ruchu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Dziura w mocy przy nagłym ruszaniu z miejsca.
4,0
Całokształt
Na zewnątrz Jeep. Wewnątrz Fiat. Z prawdziwym Jeepem to autko ma niewiele wspólnego.Gdybym mógł nabyć wersje amerykańska z silnikiem 2.4 i automatem 8 biegowym byłbym bardziej zadowolony
Wrażenia
4,0
Silnik
Dziura w mocy przy mocnym naciśnięciu pedału gazu.
3,0
Skrzynia biegów
Zauważalne zmiany biegów automatu przy małej prędkości.Dzwignia zmiany biegów potrafi się zaciąć.
Przyciski funkcji na panelu sterowania dla osób noszących okulary nieczytelne w czasie jazdy.Nie jest to samochód dla osób starszych.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażerowie powinni czuć sie swobodnie. Przestrzeń bagażowa zdecydowanie mniejsza w stosunku do Jeepa Compass z 207 i Patriota z 2008r jakie użytkowałem poprzednio
3,0
Wyciszenie
Nawet wersja 4x2 nie jest cicha jeżeli chodzi o odgłosy pracy silnika. Co by było w przypadku 4X4?.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie benzyny (1.3TMair) 8/100.Mniejsze o 2l od poprzednika (2.4 4x4). Koszty serwisu zdecydowanie większe.Z każdą głupota trzeba jechać do serwisu.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena od Jeepa , jakość od Fiata. Poprzedni samochód Jeep Compass 2007 2.4 4x4 przez 13 lat NIGDY nie miał awarii i nie był z tego tytułu serwisowany.Obsługa sprowadzała się tylko do przeglądów i wymiany części eksploatacyjnych.
Z tym Jeepem mającym Fiata w środku już tak nie będzie na pewno.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oprócz zaciętej dzwigni zmiany biegów nie było jak na razie innych zdarzeń negatywnych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez uwag.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TMair 150KM 110kW
[l/100km]