Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Compass II SUV Facelifting

Michał, 6 godzin temu
Silnik 1.5 MHEV T4 130KM 96kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Jeep Compass II SUV Facelifting 1.5 MHEV T4 130KM 96kW od 2022 - Oceń swoje auto
5,00
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto bardzo, bardzo fajne. Wcześniej miałem Jaguara X-Type z jasną tapicerka też 150km w dieslu. Ten jest dużo lepszy. Noże nie ma tak ekskluzywnie wykończonej deski w drewnie ale jest to bardzo ładne wykończenie. Skóra na desce i skóra na kierownicy bardzo przyjemne w dotyku. Infotainment działa sprawnie nie mam ogromnych lagów. Ktoś pisał o wykrywaniu znaków ze piszczy. W opcjach można wyłączyć dźwięk tego na stałe. Zostaje tylko migająca ikona na pulpicie. Dla mnie to nie problem. Utrzymanie pasa ruchu działa dobrze, problem jest gdy drogowcy wyznaczają pasy zastępcze i jest pieprznik. Natomiast poza sygnałem i drżeniem kierownicy nic się nie dzieje. Nie trzeba się szarpać. Automatyczne hamulce działają i to działają świetnie. Lekfekrory ledowe dobrze oświetlają drogę. Trochę głupio usytuowany jest przełącznik świateł, wyższe osoby mogą zawadzić kolanem i włączyć przeciwmgielne, zdążyło się parę razy, albo przełączyć z auto na pozycyjne. Za to fajne jest ściszanie oświetlenia w nocy, w pokrętle obok przełącznika świateł. Automatyczne parkowanie tego nie testowałem, nie miałem okazji bo parkuje tyłem, a do sklepu to średnio wygodne. Równolegle tez niby potrafi ale też nie miałem okazji. Przyspiesza spoko, 10 sek do 100. Na trasie bez problemu. Od 0 do 50 jest błyskawica. Spalanie w mieście ok 4,5, na trasie przy 120 da radę 6,5, na autostradzie przy 140 już idzie 8-9. Średnie mi się utrzymuje 6. Klimatyzacja działa super, a najlepsze są wentylowane fotele. W lato przy 30st dojechałem suchy i świeży jak bym wyszedł dopiero co z domu. Cudowny wiaterek na pupie. Auto jest ciche choć to zależy od opon i asfaltu. Generalnie jest cicho. Da się normalnie rozmawiać przy 140km. Fotele są bardzo wygodne skórka jest przyjemna w dotyku, szybko grzeją w zimę. Jak ktoś ma problem z ruszaniem ostro to skrzynia ma tryb sekwencji. Wyłącza się start stop a samochód rusza prawie z piskiem opon. Bardzo dynamicznie. Polecam używać gdy jest to wjazd na ruchliwą ulice i nie ma sygnalizacji. Naprawdę za tę cenę ciężko znaleźć lepszy wóz. No i to Jeep, marzenie z dzieciństwa spełnione.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ma swoje wady ale ogólnie jest przyjemny
5,0
Skrzynia biegów
Ma laga przy przyspieszaniu ale jak się człowiek przyzwyczai to wie jak wyprzedzać.
5,0
Układ jezdny
Przyjemny, dobrze się prowadzi, ja nie czuje żeby pływał. Dla mnie jest ok.
5,0
Karoseria
Na razie ok, choć plastiki przy szybach się rysują od piasku. Szkoda. Za parę lat pewnie będą do wymiany.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność, plus kamery 360 są super.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super, wentylowane fotele i klimatyzacja bajka w lato, grzanie foteli w zimie też bajkamn
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy przy wzroście 182cm i 90kg jest wygodnie i komfortowo nawet na długie trasy. Za pasażera się nie wypowiem bo nie jechałem z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Dobre, przy 140 można rozmawiać normalnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie 6/100 średnie więc nie jest drogo. 8000 km nic się nie popsuło.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie widziałem by za takie pieniądze były tak wyposażone samochody. Więc jak dla mnie bajka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie odnotowano ale to 8tys dopiero.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 MHEV T4 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Compass II SUV Facelifting