Jak do tej pory to tylko dwumas będzie do wymiany .
4,0
Układ jezdny
Całkiem zwrotny jak na suwa.
4,0
Karoseria
Ogólnie bardzo dobrze tylko zaczyna już schodzić bezbarwny lakier.
Komfort
3,0
Widoczność
Dosyć małe okna i mała widoczność w tylnym lusterku.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba często robić odgrzybianie.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca na prawe kolano dla kierowcy jest zrobiona taka wnęka przez którą po dłuższej jeździe kolano zaczyna boleć. A dla pasażerów z tyłu mało miejsca na nogi a jak jadą we 3 to jada jest bardzo nie przyjemna.
2,0
Wyciszenie
Przy prędkościach od 100 w górę spory hałas w środku + silnik diesla bardzo dobrze słyszalny w środku ale jak ktoś jeździł 1.9TDI to nie poczuje różnicy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z czujnikami parkowania + przepalanie się bezpieczników które są umiejscowione prawie przy osłonie silnika więc głęboka kałuża i możesz się spodziewać dyskoteki na desce.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory to turbina była oddawana do regeneracji i wymieniane sprężyny z przodu bo pękły i nie ma ich na polskim rynku więc trzeba sprowadzać ze stanów.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW
[l/100km]