Zawieszenie
: Myślałem ,że będzie typowe jak dla terenówki.
Prowadzi się jak osobówkę alee...z walorami auta z napędem na 4 koła.
5,0
Całokształt
Bardzo fajne auto, chrakterystyka silnika,skrzyni biegów ,zawieszenia prowokuje i pozwala na zabawę z jazdy.Wyciszenie nie jest najlepsze,ale miło jest słyszeć prace silnik przy bardziej dynamicznej jeżdzie.(po rozgrzaniu jest cichszy)
Wrażenia
5,0
Silnik
te 140 KM robi frajdę ,jest wystarczające,powyżej 2500 wciska w fotel.Niestety trubo dziura ,ale to silnik Audi/WW i jego normala charakterystyka.
5,0
Skrzynia biegów
Normalnie,krótko bez problemów.
5,0
Układ jezdny
Kierowca w każdej chwili panuje nad autem.(zwłaszcza w opcji 4x4)
Komfort
4,0
Widoczność
Dobar,jedyny mankament to zbyt mała widoczność do góry przez przednią szybę,w opcji najwyższego położenia fotela kierowcy.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką,miejsca jest wystarcająco.Kierowca siedzi wysoko-wspaniała sprawa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za mało schowków.
4,0
Wyciszenie
Mogło być lepiej ,ale żadna tragedia
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na to auto i napęd na 4 koła nie ma oszczędniejszego w tej klasie.Moje zużycie wynika raczej z ostrej jazdy - poprostu jazda tym autem sprawia frajdę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Długo się zastanowiałem-pomiedzy RAV ,Vitarą i Jeep (auta w tym poziomie cenowym),ale stosunek ceny do wyposażenia przemawia na korzyść compasa ,no i marka JEEP.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zapalniczka ,ale nie mam czasu jechać na serwis.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW
[l/100km]