Używałem prawie 4 lata, bezawaryjność nieistnieje w tym modelu, zepsuło się wszystko za wyjątkiem skrzyni biegow, po awarii silnika poddałem się, może ktoś inny będzie miał więcej szczęścia, samochód dostawał wszystko co najlepsze a podziękował w najbardziej ohydny sposób
Wrażenia
1,0
Silnik
Rozpacz po 200 tys dwa wtryskiwacze spowodowały awarie silnika, uszkodzony wał, panewka. Dwa lata Wcześniej 2 wtryskiwacze wymienione, awarie spowodowały te które były teoretycznie sprawne, ten silnik mercedesa jest beznadziejny, ogromna liczba awarii dostawczych sprinterow i oczekiwanie na silnik używany względnie szlif
3,0
Skrzynia biegów
Krótkie biegi inni narzekali mi nie przeszkadzało, słyszałem ze podobno bywają problemy
5,0
Układ jezdny
Dla mnie super być może dlatego ze wymieniłem wszystko całe zawieszenie łącznie z głównym drążkiem stabilizatora, wcześniej wszystko - przód tyl całe elementy bez zabawy w prasowanie dziadowanie itp w tyle oczywiście zrzucone sanki aby dotrzeć do wszystkich elementów zawieszenia wielowahaczowego
2,0
Karoseria
Niestety słaba korodująca a egzemplarz bezwypadkowy z polskiego aso serwisowany przez kilka lat u zasady
Komfort
2,0
Widoczność
Słaba widoczność z przodu boczne słupki kilka razy doprowadziłyby do wypadku, lepsza widoczność bez przedniego pasażera
3,0
Ergonomia
Najmniejszy problem w tym modelu bez uwag czy zachwytów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze nie wiem skąd ewentualne narzekania zaiste są o wiele gorsze problemy
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Słabo o ile przednie siedzenia jeszcze maja przestrzeń o tyle z tylu mieści się dwójka dzieci
3,0
Wyciszenie
Jak na traktorowaty diesle całkiem Ok nie jest to być może mistrz ciszy z drugiej strony czego oczekiwać
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszmar jakakolwiek poważniejsza naprawa i ceny rosną wielokrotnie przykłady proszę bardzo pompa wody i wspomagania cena prawie 3000 zł , nie musicie czytać ponownie nie 300 tylko trzy tysiące i najlepsze jest to ze generalnie trzeba czekać az przypłynie ze USA, jak mi padła to w Europie była 1 sztuka słownie jedna i kosztowała prawie 5000, dalej zawieszenie chcecie zrobić porządnie to koszt wymiany zawieszenia wielowahaczowego w audi wyda się wam promocją, sprzęgło plus dwumasa zapomnijcie o cenach znanych z eksploatacji VW wchodzicie głęboko w ceny mercedesa
1,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem części jak na papierową jakość fiata w cenach mercedesa i nie mówię tutaj o c klasie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Irytujące plastiki, oczywiście bzdety typu żarówki na zamówienie bo to jeep na szczęście do dostania również na Allegro
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwa razy awaria pompy wody - wymiana, problem z wtryskami wymiana dwóch wadliwych, wymiana chłodnicy egr, wymiana zawieszenia w tym dwa razy przód, zlikwidowanie koszmarnych wycieków w kilku miejscach - zrzucenie silnika, wymiana wszystkiego związanego z hamulcami przód i tyl, wymiana łożysk kół poduszek i innych bzdur drążków itp Na końcu awaria silnika. Pojazd krajowy udokumentowany przebieg serwisowany w aso przez 100 tys km, potem dostawał wszystko co najlepsze, oczywiście wymieniany olej co 10 tys płyny itp Na końcu sprzedany za 1/4 wartości po awarii silnika licząc z poniesionymi nakładami NIGDY więcej jeepa compassa lub czegokolwiek z jeepa w dieslu
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 CRD 163KM 120kW
[l/100km]