Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Compass I SUV Facelifting

DR RR, 4 lata temu
Silnik 2.2 CRD 163KM 120kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 168 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Compass I SUV Facelifting 2.2 CRD 163KM 120kW 2011-2013 - Oceń swoje auto
4,07
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamika jak w 200 konnej benzynie, Grand Vitara V6 ma gorsze osiągi.
Przeniesienie napędu : Samochód trzyma się drogi jakby był przyklejony. 6 systemów odpowiadających za bezpieczeństwo, dobre opony klasy premium i super napęd 4x4 - bez reduktora, którego w Grand Vitarze użyłem kilka razy w ciągu całej eksploatacji.
4,0
Całokształt
Dobry samochód. pozytywne zaskoczenie, dynamiczny miejski suv super trzymający się drogi. Dlaczego nie pięć gwiazdek - spalanie jak najnowszym bmw 7 (po mieście identyczne wartości)
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobra dynamika, 163 km crd to w zupełności wystarcza - do setki poniżej 10s, trzeba uważać w mieście bo momentalnie przyspiesza. Duża elastyczność maksymalny moment obrotowy bardzo nisko już przy 1,6 tyś obr.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę ciężko wchodzą ale spokojnie można się przyzwyczaić. 6 na trasie to niskie zużycie paliwa.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze, autko posiada 6 systemów pilnujących bezpieczeństwa jazdy.
3,0
Karoseria
Niestety delikatna, mało wytrzymała na lekkie puknięcia czy zarysowania a nawet otarcia, trzeba uważać.
Komfort
3,0
Widoczność
Przeszkadza boczny słupek, jest za gruby i zasłania widoczność, podobnie jest w najnowszym qashqai'u, trzeba kombinować z ustawieniem fotela,
4,0
Ergonomia
Jest ok. Ocenę obniża zielony wyświetlacz jak w pierwszych monitorach monochromatycznych z 1985 r. Poza tym trudno się czepiać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super, nawiew rewelacja, używam tylko nawiewu na przednią szybę, ogrzewanie jak w mercedesie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kompaktowy suv a miejsca z przodu całkiem sporo, z tyłu zmieszczą się 2 osoby dorosłe średnich gabarytów lub 3 dzieci. Nie jest to jednak przestrzeń jak w Grand Cheerokee.....
3,0
Wyciszenie
To jest diesel, więc chodzi jak traktor, generalnie nie najgorzej, nie jest to jednak mruczenie v8.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto w korkach ok 10l/100, trasa 6,5/100 - czy to dużo pojęcie względne, generalnie spalanie na poziomie 8 litrów w mieście to legendy i marzenia. Nie jest to samochód miejski dla szczególnie oszczędnych. Wymiana oleju to konieczność kupna 2 baniaków po 4l. Na szczęście wszystkie filtry na wierzchu i wymiana trwa krótko.
4,0
Stosunek jakość/cena
Kilkuletnie egzemplarze poniżej 50 tyś. zł. Egzemplarze z początku produkcji od 35 tyś. Dobra cena za jakość daimler/chrysler, z kupna młodszego egzemplarza produkowanego przez fiata świadomie zrezygnowałem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wyczyszczony chemicznie dpf po 160 tyś. km to koszt 400-500 zł. Poza tym nic i niech tak pozostanie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic i chciałbym, żeby tak pozostało.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 CRD 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Compass I SUV Facelifting