Zawieszenie
: bardzo komfortowe zawieszenie, płynnie pochłania nierówności
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony, rozważałem zakup
kii sportage, vw tiguana, rav4 ale decyzja padła
Jeep Compass, legenda marki robi swoje ładnie wykończony, prostota obsługi, wymiana żarówki
1 min, a nie tak jak winnych markach przejażdżka do ASO i fakturka do opłacenia nie mała,
PLUSY: silnik bez turbiny,
tradycyjny ręczny a nie na przycisk ,wysoki komfort jazdy, prześwit 21 cm, ekstra fabryczny zestaw głośnomówiący, fajne audio ,rozsądne spalanie, alarm ,dywaniki w standardzie.
Bagażnik wystarczający na wakacyjne wojaże
156km wystarczy do sprawnego przemieszczania się
waga samochodu jedyne 1425kg co przekłada się na jego ekonomiczność i osiągi , napęd na jedną oś wystarczy gdyż 95% jeżdżę po asfalcie
spalanie:
przy 90km/h spalanie ok 6,6
przy 120km/h ok 8,5
przy 140km/h ok 10
od 4000-6000 obrotów super zabawa,
wygodne fotele jestem bardzo zadowolony
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik cichy, zabawa się zaczyna od 4000 obr.,
ekonomiczny.
4,0
Skrzynia biegów
dosyć precyzyjna
5,0
Układ jezdny
nie wiedziałem że suv ma tak wysoki komfort
Komfort
5,0
Widoczność
kwestia przyzwyczajenia
5,0
Ergonomia
prosto, bez zbędnych udziwnień, tradycjny ręczny
po prostu ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko się chłodzi, wydajne ogrzewanie,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająco miejsca dla czterech pasażerów
5,0
Wyciszenie
bardzo cicho, wcześniej jeździłem dieslem
może dlatego takie odczucie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa w mieście 10.0
w trasie ok 7.0 - 8.0
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie nie mam zastrzeżeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie żadnej usterki, zobaczymy po większym przebiegu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 156KM 115kW
[l/100km]