Auto przed zakupem trochę mnie odpychało wyglądem, teraz strasznie mi się podoba.
Pali swoje, ale tak ma być.
Nie jest to terenówka do zmotania, ale daje radę.
W piachu ma problem, ale techniczny teren pokonuje spokojnie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ma fabryczne mankamenty - odma, cieknący dolot, cieknąca uszczelka chłodnicy oleju, klapki i wypalanie ostatnich tłoków, ale da się to kontrolować.
Mało awaryjny, ale naprawy common raila są drogie.
Mocy wystarczy do gaszenia gości na światłach.
4,0
Skrzynia biegów
Mało awaryjna, ale mogłaby szybciej przełączać biegi.
5,0
Układ jezdny
Nie narzekam. QDII działa prawidłowo, o zawieszenie trzeba dbać, wtedy prowadzi się odpowiednio.
5,0
Karoseria
Trochę aluminium, mało rdzewieje.
Komfort
3,0
Widoczność
Światła na skrzyżowaniach trzeba obserwować w szyberdachu.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niby automat dwustrefowy, ale tył nie ma konfortu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Drugi rząd siedzeń dość ciasny, ale za to wysoki - dzieci w końcu coś widzą.
Trzeci rząd, tylko awaryjnie
4,0
Wyciszenie
Jeżdżę na AT, więc ciężko powiedzieć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny dopuszczalne, mało chinszczyzny, dużo zamiennych z WK
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest ok. Standardowe drobiazgi, odpowiednio do przebiegu.
Tapicerka mogła by być lepsza.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie ok.
Typowe usterki załatwione - odma i dolot.
Czeka mnie na pewno chłodnica oleju, być może swirl.
Wtryski ok, ale wiem, że czekają na czasy, kiedy portwel będzie pusty.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 TD 215KM 158kW
[l/100km]