Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Commander

Retlaw, ponad rok temu
Silnik 5.7 i V8 Hemi 4WD Limited 326KM 240kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 290 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Jeep Commander 5.7 i V8 Hemi 4WD Limited 326KM 240kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo mocny, w mieście pali dużo ale na trasie potrafi pozytywnie zaskoczyć
Przeniesienie napędu : napęd daje rade w najtrudniejszych warunkach, bardzo dobrze sprawdził się zima na nieodśnieżonych drogach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Kupiłem z wadliwa uszczelka pod głowicą, mimo awarii samochód jeździł dobrze, tylko kontrolka silnika się świeciła, postanowiłem wyremontować porządnie całość przy okazji. Największa zaleta, kosmiczna dynamika, ogromna moc nawet przy tak ciężkiej i kanciastej cegle. Na trasie odłącza polowe cylindrów dzięki czemu spalanie spada do ok 13l, w mieście tragedia, 22-25l w zależności od korków. Dźwięk V8 jak najpiękniejsza melodia, kto jeździł V8 nie chce innego.
5,0
Skrzynia biegów
Automat, poprawnie pracuje, z możliwością ręcznej redukcji
5,0
Układ jezdny
Poprawny, bardzo ładnie hamuje, u mnie po zakupie zawieszenie było do wymiany (nigdy nie remontowane), ale nie było wcale tego czuć, założyłem lift 2 cale OME (polecam)
5,0
Karoseria
U mnie w super stanie, trzeba sprawdzać spod przed zakupem bo góra raczej nie rdzewieje
Komfort
3,0
Widoczność
Z jednej strony kanciasty, wiadomo gdzie się kończy (kamera i czujniki pomagają), z drugiej strony małe wazkie okna, szerokie słupki (czasem nie widać świateł na skrzyżowaniu jak są wysoko), lusterka maja możliwość włączenia opcji pochylania przy biegu wstecznym (przydatne przy holowaniu przyczepy albo podniesionym zawieszeniu)
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, dużo schowków, można wyregulować nawet odległość pedałów (ma funkcje zapamiętania ustawień: fotel pedały, lusterka)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
automatyczna Klima z osobnym nawiewem i sterowaniem w 3 rzędzie (gdy wożę psy w bagażniku, włączam im osobno mocniejsze chłodzenie)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
przyzwoicie, aczkolwiek przy terenowych oponach (AT seryjnie) słychać szum przy wyższej prędkości
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
remonty, koszty części normalne jak to u amerykana, benzyna swoje kosztuje przy tym silniku
5,0
Stosunek jakość/cena
Polowa ceny toyoty 4runnera, potencjalne awarie nie powodują ze przestaje jechać, silnik pancerny i kultowy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ja silnik remontowałem, ale jest to jednostka pancerna, która nawet po uszkodzeniu pozwala wrócić do domu, zawieszenie pancerne, podobno lubi się psuć elektryka, u mnie wszystko działa

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 i V8 Hemi 4WD Limited 326KM 240kW [l/100km]

Średnie zużycie
17,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
23,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Commander