Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Cherokee V Terenowy

Jacek, 9 miesięcy temu
Silnik 2.0 MJD 170KM 125kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Jeep Cherokee V Terenowy 2.0 MJD 170KM 125kW 2014-2015 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Użytkuję samochód od 4 lat, więc mogę już coś o nim napisać. Auto spełnia wszystkie moje oczekiwania. Wygodny, z systemami i wygodami bez których teraz będzie ciężko takimi jak: czujniki parkowania, kamera cofania, podgrzewane i wentylowane fotele, podgrzewana kierownica i wiele innych. Do tego napęd na wszystkie koła. Mimo założonych opon wielosezonowych nigdy nie było problemu z jazdą nawet w duuużych zaspach. Jest to pierwszy samochód który użytkuję tak długo ( a miałem ich już sporo). Polecam każdemu kto ceni wygodę, bezawaryjność i niewygórowane koszty utrzymania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fiatowski Multijet2, doskonale znany. Zmiany oleju co 10 tyś km a nie co 30 tyś jak mówi producent i silnik odwdzięcza się bezawaryjną pracą. Jedyna naprawa to przepalona świeca żarowa. Koszty podstawowej wymiany oleju poza aso to ok 600 zł. Moc 170 KM w zupełności wystarcza choć z czasem chciałoby się więcej. Osiągi na papierze nie powalają ale w rzeczywistości fajnie się zbiera i osiągnięcie 200 km/h nie stanowi problemu.
3,0
Skrzynia biegów
To chyba jedyny temat gdzie muszę odjąć punkty. Ogólnie skrzynia pracuje bardzo dobrze, lecz czuć zmianę biegu z 2 na 3. Ponoć ten typ tak ma i to wielu użytkowników potwierdza w komentarzach. Drugi minus to brak trybu manualnego. Tzn on jest, ale skrzynia i tak robi co chce. I jeszcze jedno co mi się nie podoba to bezsensowne redukcje przy wyższych prędkościach ( pow 120 km/h każde nawet małe wzniesienie powoduje redukcje i pogubienie się bo sama nie wie co chce zrobić zmieniając ciągle biegi w górę i dół.)
5,0
Układ jezdny
Tu maxymalna ocena. Jedzie bez żadnych grymasów w każdych warunkach. Tryby jazdy do wyboru tylko w tym pomagają.
5,0
Karoseria
Jest wszystko ok. Mimo 9 lat brak oznak korozji.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu super, siedzimy wysoko. Do tyłu tez nie ma tragedii, przy cofaniu pomaga kamera i czujniki które również przy wyjeździe z parkingu ostrzegają o ruchu poprzecznym.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Plus za osobny panel sterowania klimatyzacja, jednak podgrzewanie i wentylacja foteli uruchamiana z ekranu dotykowego.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko nagrzewa i chłodzi. Ustawiony tryb auto na 22 stopnie i nie potrzebuję nic zmieniać. W zimie super opcja to podgrzewane fotele i kierownica a latem wentylacja foteli. Przy skórzanej tapicerce to świetna rzecz. Nie wychodzimy z mokrym tyłkiem i plecami.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca wystarczająco. Mam 190 cm wzrostu i brak problemu z dopasowaniem pozycji, a i za mną jeszcze jest sporo miejsca na tylnej kanapie.
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach słychać szum opon ale to zapewne przez to że mam wielosezonowe które są głośniejsze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko przeglądy olejowe, hamulce i rzeczy zużywające się w wyniku eksploatacji. Raz przepalona świeca żarowa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MJD 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Cherokee V Terenowy