SUV godny plecenia, komfortowy i oszczędny, nietuzinkowy wygląd, bardzo dobre wyposażenie (wersja LIMITED)
Wrażenia
5,0
Silnik
moc wystarczająca, niskie spalanie, jeśli zimny to trochę głośny z zewnątrz, to typowe dla silników Fiata Multijet2
4,0
Skrzynia biegów
jak na hydrokinetyczny automat dość szybka, przy przełączaniu z biegu 2 na 3 lubi szarpnąć, podobno ten typ tak ma, chodź w USA wgrywali nowe oprogramowanie, lecz PL można zapomnieć, bo za mało aut sprzedali, zapewne nie będzie akcji naprawczej
5,0
Układ jezdny
brak zastrzeżeń, ze względu na masę można szybko jechać w deszczu, nie dokucza aquaplanning, no napęd 4x4 pomaga. W zimie żadnych problemów z wyjazdem po śniegu pod górkę nawet w trybie AUTO, jest jeszcze tryb Snow, Sport, Sand/mud
4,0
Karoseria
bagażnik mógłby być większy, lecz pod podłogą jest również trochę miejsca, poza tym przesuwana tylna kanapa pozwala na zwiększenie bagażnika, kosztem oczywiście miejsca na nogi w drugim rzędzie.
Komfort
5,0
Widoczność
dość dobra, chodź przednie słupki mogłyby być ciut węższe, kamera ułatwia cofanie. Ogólnie widoczność do przodu lepsza niż zwykłych autach, bo siedzi się wyżej.
5,0
Ergonomia
bardzo wygodne fotele, na trasie jedzie się bardzo komfortowo, do tego wentylowane, co przy skórze jest super sprawa, bo człowiek nie poci się. Tyna kanapa również bardzo wygodna. Duże kieszenie na napoje, komfortowy podłokietnik ze schowkiem, ładowanie QI dla smartfona, dobra nawigacja, programowalne zegary. Super nagłośnienie z subwoofer i radio cyfrowe DAB na pokładzie. Sterowanie głosem, np. czyta smsy itd. Gniazdo 230V z tyłu podłokietnika, elektryczna klapa tylna, maska na amortyzatorach gazowych. W bagażniku dużo uchwytów, po złożeniu kanapy płaska podłoga, fotel pasażera można całkowicie złożyć siedzisko. Nawet 3m rynnę można w środku zmieścić :0)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko działa jak należy klima i ogrzewanie, do tego fotele przednie są podgrzewane i wentylowane, podgrzewana kierownica (super sprawa), podgrzewana przednia szyba w miejscu gdzie parkują wycieraczki, nawiew na tylną kanapę, elektryczne okno dachowe i roleta.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zarówno z przodu jaki i z tyłu miejsca nie brakuje
5,0
Wyciszenie
pomimo tego, że to SUV jest zaskakująco cicho nawet przy max. prędkościach. To pewnie też zasługa skrzyni biegów z racji, że jest ich 9 do przodu, to obroty są niskie, wyciszenie komory silnika również jest dobre i mocno opływowy kształt (jak na SUVa oczywiście)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeglądy w ASO nie są tanie, ale można się dogadać i przyjechać ze swoim materiałem
5,0
Stosunek jakość/cena
dla mnie bardzo dobrze (kupiony jako demo i z wyprzedaży rocznika z upustem ponad 40K . Materiały dobrej jakości.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
moim zdaniem przednie tarcze hamulcowe są zbyt małe, auto waży 2 tony, hamowanie z wyższych prędkości na autostradzie mogłoby być lepsze. Tarcze i klocki wymienione na gwarancji, ale skuteczność nie polepszyła się. Pomaga podobno wymiana na nawiercane tarcze, np Zimmermann
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pęknięty wąż gumowy od chłodnicy, prawdopodobnie kuna nadgryzła, przy okazji wyżarła wygłuszenie maski ;0). Na szczęście ASO wymieniło wąż na gwarancji, asistance działa szybko, dali auto zastępcze za darmo (do wyboru nawet Audi A6). Część musiano z Włoch ściągać, auto 7 dni w serwisie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MJD 170KM 125kW
[l/100km]