Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Cherokee V Terenowy

Mariusz, 8 lat temu
Silnik 2.0 MJD 170KM 125kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Cherokee V Terenowy 2.0 MJD 170KM 125kW 2014-2015 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : sylwetka samochodu mi osobiście bardzo się podoba dlatego go kupiłem znajomym różnie od zachwytu do negacji tak to już jest z eksploatacji na razie jestem bardzo zadowolony zobaczymy co będzie przy większych przebiegach może coś dopiszę
4,0
Całokształt
Auto bardzo dobrze wyposażone w wersji Limited, bardzo dobry silnik skrzynia nie jest tak dopracowana jak w Volkswagenie ale 9 biegów robi wrażenie szczególnie na trasie wykończenie nie jest może tak perfekcyjne jak w Audi czy Volkswagenie ale to tylko drobne szczegóły, przy bardzo bogatym wyposażeniu w wersji Limited bije auta Niemieckie na głowę komfortem i przyjemnością z jazdy naprawdę ten mariaż Włosko-Amerykański w tym samochodzie działa
Wrażenia
5,0
Silnik
2 litrowy Multi Jet Fiata jest naprawdę świetny ciągnie od dołu mało pali dobrze brzmi nie ma się do czego doczepić
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia ZF 9 biegowa jest dobra ale ma pewne niedociągnięcia małe szarpnięcie z 2 na 3 i tylko tyle poza tym dobrze
5,0
Układ jezdny
układ jezdny bardzo dobry szczególnie na kołach 17" jest cichutko nie ma dobijania na studzienkach napędy włączają się niewyczuwalnie bardzo fajnie pracują na śniegu w zakrętach jedzie jak po szynach wszystkie systemy działają bardzo dobrze
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność do przodu dobra nie doskonała ze względu na szerokość przednich słupków do tyłu standard dużo pomagają czujniki martwego pola i kamera cofania
5,0
Ergonomia
ergonomia na najwyższym poziomie z jednym malutkim minusikiem tz.położenie przycisku włączania telefonu na kierownicy dosyć często zdarza się przypadkowe naciśnięcie przy manewrach poza tym świetnie i bardzo czytelnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie bardzo wydajne podgrzewane fotele świetne a wentylacja foteli po prostu genialna i mały minusik dość głośno pracująca dmuchawa przy nagrzewaniu zimnego wnętrza na najwyższych obrotach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca z przodu bardzo dużo i na długość i na szerokość z tyłu dla pasażerów też bardzo dobrze bagażnik z pełno wymiarowym kołem zapasowym trochę płytki długość i szerokość ok.
5,0
Wyciszenie
wyciszenie bardzo dobre szczególnie w jeżdzie autostradowej przy 150km tylko 2 tyś obr.szumy wiatru przy najwyższych prędkościach bardzo małe odgłosy silnika przy bardzo dynamicznym przyspieszaniu bardzo miłe dla ucha
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie przy zróżnicowanej jeżdzie od 7 do 8 litrów to wynik przy masie 1800kg bardzo dobry przy jeżdzie emeryckiej można zejść do 6 litrów
4,0
Stosunek jakość/cena
tu jest problem ponieważ ceny wyjściowe są po prostu horrendalne mimo super bogatego wyposażenia ale po długotrwałym poszukiwaniu można wyrwać max wyposażonego Jeepa za przyzwoite pieniądze więc po co ten kosmos cenowy na początku przecież to odstrasza klientów mniej zdeterminowanych coś nie tak w tej firmie z marketingiem
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak dotąd bez zarzutu oby tak dalej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MJD 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Cherokee V Terenowy