jako całość dobrze aczkolwiek jakość wykończenia nie powala wentylowane fotele i skora ok ale plastiki troche jak w autach z lat 90 (sczególnie te kolo lewarka skrzyni aut.)
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik z boxem wyszedł na 190 i jako tako rade daje , kultura pracy podczas przyspieszeń nie powala (może to kwestia wyciszenia komory silnika ) ,ale prze jeździe autostradowej głośność juz jest akceptowalna
5,0
Skrzynia biegów
to mogę pochwalić chociaż dziwi mnie niemożność przełączenia na ręcznej obsłudze na wyższy bieg prze obrotach np 2k (na niższy można a jakże :))
4,0
Układ jezdny
po przesiadce z Citroena C5 to każdy będzie nie teges :)
Komfort
4,0
Widoczność
światła ok ale mogły by być skrętne (parują klosze w nowym aucie! będe reklamował). Przez szyby widoczność może być choć słupki A grubeeee .
5,0
Ergonomia
dobrze jest ale manetka do obsługi wycieraczek trochę za krótka (szczególnie obsługa tylnej wycieraczki utrudniona) Ale ogólnie przyjęta koncepcja przycisków i sterowania audio ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Mogło by być ciszej choć przecież to nie jest sedan czy nawet kombi więc głośniejsze musi chyba byc ? (napewno ciszej od mitsubishi ,toyoty, a nawet volvo xc60)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali naprawde mało srednia 5,8-6,4 to mniej niż w C5 z takim samym silnikiem (pojemność ) .
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
parujące klosze przednich lamp w nowym aucie!?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MJD 170KM 125kW
[l/100km]