Silnik
: po nim nie widzę już nic innego jak w kolejnym aucie 6,4 HEMI :-)
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
perfekcyjny, czysta moc bez żadnych turbin, nie brakuje jej na żadnym biegu, dźwięk na wyższych obrotach to poezja
4,0
Skrzynia biegów
gdyby nie małe oszustwo Jeepa jakim jest nazywanie tej skrzyni 9-io biegową dałbym najwyższą notę, skrzynia jest tak naprawdę 8 biegowa, 9-tka nie włącza się nawet przy jeżdzie autostradowej na bardzo długim dystansie
4,0
Układ jezdny
generalnie zawieszenie bardzo efektywne, na każdej powierzchni radzi sobie znakomicie, jedyny minus przy maksymalnym skręcie kół lekkie szarpanie
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutu, fotel daje możliwość znalezienia optymalnej pozycji i świetnej widoczności
4,0
Ergonomia
ekran mógłby mieć więcej kolorów,ale poza tym przyciski dobrze rozmieszczone, obsługa intuicyjna
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
pewne problemy z temperaturą, klima automatyczna a zmiana o jeden stopień powoduje, że w aucie robi się za gorąco lub czuć nadmierny chłód
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 185 cm wzrostu i nie mam żadnych powodów do narzekania
5,0
Wyciszenie
jest naprawdę dobrze, na szczęście na wyższych obrotach słychać silnik ... :-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdżę od roku, auto zagazowane zaraz po zakupie, podane spalanie to gaz, benzyna 1,5 - 2 l mniej. Jak na ponad 2 tony to naprawdę nieźle, frajda z jazdy nie do opisania, skrzynia rewelacyjna chociaż 9 bieg to tylko teoria, przez rok nie włączył się ani raz!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 V6 Active Drive Lock 272KM 200kW
[l/100km]