Ocena kierowcy - Jeep Cherokee V Terenowy Facelifting
malgor,
3 lata temu
Silnik 2.0 L4 GME 270KM 199kW
Rok produkcji 2020
Przebieg:
2 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Fajne, sprytne, nieduże auto (Trialhawk). Kapitalne w mieście i terenie, przeciętne w trasie.
Słaba obsługa multimediów. Świetnie współpracuje z Iphone, kiepsko z androidem. Nieintuicyjne strojenie bardzo dobrego radia. Zanakomite, bardzo wygodne fotele z idiotycznym samowłączającym się podgrzewaniem (bez możliwościwyłączenia tego systemu). Bardzo dynamiczny silnik ze sporą turbodziurą. Akceptowalne spalanie i niestety mały zasięg (za mały zbiornik).
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dynamiczny, niestety ze sporą turbodziurą. Spalnie 12l/100 główna wada - mały zasięg przy tym spalaniu - tankowanie co 450 km max.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Wersja Cherokee - wady wynikają z idei auta - mały rozstaw osii wysoko połozony środek ciężkości, kiepsko radzi sobie z bocznym wiatrem i na krętych drogach, genialny w mieście i terenie.
5,0
Karoseria
MOim zdanie bardzo ładna - dlatego go kupiłem.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, lepiej niż w moich poprzednich autach - Passat i Sorrento
5,0
Ergonomia
Po prostu OK.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niby OK, tylko kto wymyślił taką bzdurę, że fotel włącza podgrzewanie przy temp. otoczenia
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK. Czepnąłbym się najwyżej rolety w bagażniku :)
5,0
Wyciszenie
Doskonałe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalnie 12l/100 główna wada - mały zasięg przy tym spalaniu - tankowanie co 450 km max.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 L4 GME 270KM 199kW
[l/100km]