Zawieszenie
: kupic mocne gumy bo ciezar robi swoje
4,0
Całokształt
Kupiłem bo sie podoba,ł psuł sie mało ,palił dużo najmniej 9,2 lato trasa tempomat najwecej zimą 13 l, snieg dojazd do pracy dosc duo gazu , drogie czesci termostat 300 zł, nie ma zamiennikow tanich reszte idzie przezyc progi rdzewieja jak maja purchle przy tylnich kolach jak sa to do polowy w srodku jest zezarty,fajne zbite auto nierozklekotane , w terenie ociezale troche, swiatla ok , ogrzewanie super,
Wrażenia
4,0
Silnik
głosny ale mocny palił za 1 przy - 26
5,0
Skrzynia biegów
elegancko biegi , przy zmianie oleju nie ma korka spustowego w misce i trzeba kombinowac zeby sie nie oblac
3,0
Układ jezdny
lubi za rzucic tylem w zimie jak nie jest przód załłączony
2,0
Karoseria
pojawia sie ruda trzeba pilnowac progow i tylnich wahaczy bo rdzewieja
Komfort
4,0
Widoczność
dosc dobra lusterka duze fajnie przeszklony
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima super ogrzewanie tymbardziej
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok ale tył to tylko dzieci osoby powyzej 190 moga po dłuzszej jezdzie sie irytowac
3,0
Wyciszenie
mogli lepiej popracowac nad wyciszeniem
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
czesci drogie nawet zamienniki koszty napraw tak samo jak mechanik zobaczy ze to jeep
2,0
Stosunek jakość/cena
cena ok a mamy takiego w sumie mini wranglera bo te silniki i tam sa matowane
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
progi termostat pasek osprzetu rolka alternatora silnik tylnich wycieraczek
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Grrzał sie w korkach ale to raczej niewyrabiała pompa wody obiegu robic pozniej sprzedałem znajomemu i smiga chłop
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 CRD 150KM 110kW
[l/100km]