Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Cherokee III

Andrzej, ankrzysiak@gmail.com, 13 lat temu
Silnik 2.8 CRD 150KM 110kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 153 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Jeep Cherokee III 2.8 CRD 150KM 110kW od 2003 - Oceń swoje auto
3,31
22% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Przeniesienie napędu (układ Quadra Drive) jest naprawdę dobrze zrobiony, żeby się nim zagrzebać w błocie po kolana to i tak wyjedzie a potem daje możliwość jazdy 150 km/h.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Po 130 tys. wymiana przednich piast z ABS em, koszt ok 4000 zł
Zawieszenie : Wymiana tulei 3800 zł
Układ elektryczny : Immobilizer, komputer, soft i inne, turbina, wtryskiwacze- 7000 zł wszystko w niezależnym serwisie .
3,0
Całokształt
Potrzebuję samochodu, który może zjechać z asfaltu i pojechać w teren kilka razy dziennie.Jeep naprawdę dobrze się do tego nadaje.Przyjemnie się prowadzi po drodze i ma zupełnie dobre własności terenowe.Nieosiągalne dla żadnego SUVa.
Wrażenia
3,0
Silnik
2,8 CRD trochę głośny, nieładnie brzmi na wyższych obrotach.Do tego samochodu powinien być sześciocylindrowy.Dziwi trochę że taka potęga jak Chrysler Daimler kupuje silnik we włoskiej firmie VM.
4,0
Skrzynia biegów
Mocny 5 biegowy automat Chryslera,bezproblemowy,łagodnie zmienia biegi.
4,0
Układ jezdny
To terenówka na ramie ze sztywnym tylnym mostem,nie może więc prowadzić się jak suv z zawieszeniem niezależnym, ale prowadzi się pewnie do 140 km/h
Komfort
4,0
Widoczność
Siedzi się wysoko więc patrzymy na innych z góry :) Duże lusterka wsteczne.Przez tylną szybę trochę gorzej.
4,0
Ergonomia
Ogólnie ok, choć dziwne wydaje się umieszczenie wyłącznika klimy i ogrzewania w 1 pokrętle
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ma dwa obiegi płynu, więc nagrzewnica daje ciepło chwilę po uruchomieniu.Miłe podczas mrozów.Klima na lato trochę za mocna- łatwo się przeziębić.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogi w utrzymaniu i naprawach.Service Jeepa w Lublinie to zupełna porażka i przypadkowi ludzie.210 zł/h.Ostatnio za tą kwotę zepsuli mi czujnik ABS. Nie mam do nich żadnego zaufania.Podobnie mówią znajomi.
2,0
Stosunek jakość/cena
Nowy kosztował w 2003 roku 154 tys.Problemy były z nim od początku.Auto jest dobrze skonstruowane ale wykonane przeciętnie.Samochód terenowy powinien być mniej awaryjny.Dwukrotnie musiałem korzystać z lawety. Raz spalił się immobilizer a drugi- komputer.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problem z otwieraniem tylnej szyby.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Swożeń wachacza dolnego przód Komputer Immobilizer Turbina Wtryskiwacze

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 CRD 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Jeep Cherokee III

Liczba wpisów: 4

Jeep Cherokee III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Jeep Cherokee III