Przeniesienie napędu
: przy blokadzie kół w zimie sie nie zakopie
5,0
Całokształt
auto doskonale sie prowadzi pełen komfort tam gdzie inni stoją Jeep przejedzie mój sąsiad ma Patwindera no i sie chowa normalnie
Wrażenia
5,0
Silnik
Ale tylko manualna przekładnia dobrze sie sprawuje bo w terenie na polach najlepiej manualna skrzynia no i dobrze idzie na blokadzie
5,0
Skrzynia biegów
na blokadzie idzie świetnie ze wszystkiego sie wygrzebie bez wyciągarki
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Troszke mała szyba przednia a pozatym dobrze
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie narzekam klima mogłaby mieć wiecej rególacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu
5,0
Wyciszenie
cicho jak na samochód terenowy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
koło 8 litrów spali
3,0
Stosunek jakość/cena
ten rocznik co mój w full wersji 2003r (koniec roku) stan idealny można kupić w niemczech za 15 tyś euro
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zasługuje tu na pochwałe radio, ściąga wszędzie lecz zmieniarka płyt powinna być pod siedzeniem kierowcy lub pasarzera anie w bagażniku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było dotont usterek a auto dosyć przejechało bo koło 50 tyś przez pół roku no i jezdziło dużo po terenie bo mieszkam na wsi gdzie teren jest górzysty
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 CRD TD 143KM 105kW
[l/100km]