Przeniesienie napędu
: Przez 2 lata miałem polna drogę do domu 400m śnieg, deszcz nic nie dało rady go zatrzymać.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: krzyżak na wale coś często dostaje luzów
Inne
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo sprawna jednostka, dobry moment obrotowy.
Prosty w obsłudze nie do zajeżdżenia.
5,0
Skrzynia biegów
Automatyczna. Japońska robota, nie wyczuwalne przełożenia, przełożenie z reduktorem nie do pokonania wszędzie wjedzie i wyjedzie.
Tylko krzyżak na wale coś często dostaje luzów, muszę poszukać innego producenta.
3,0
Układ jezdny
Jak to w prawdziwej terenówce ładny asfalt płynie, niestety na koleinach pływa. Szerokie i wysokie opony dają znać, ale i tak w zimę można się poczuć extra jak inni stoją a ja jadę i jadę.
Komfort
4,0
Widoczność
mała widoczność do tyłu, ale kto cofa oglądając się za siebie, po coś są lusterka.
4,0
Ergonomia
Wszystko co zamontowane w pojeździe pod ręką, brak zbędnych gadżetów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimę na pewno nie zamarzniesz, grzeje jak cyganek a i klima w lato dobrze flaszkę schłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pokonuje małe odległości jeżdżąc tzw. wokół komina przeważnie sam więc nie narzekam. Myślę że 5 osób może śmiało i wygodnie podróżować.
5,0
Wyciszenie
Klasa, brak jakichkolwiek szumów i dźwięków z silnika czy kół.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 4x4 \"OK\" 15l LPG, niektóre osobówki palą więcej. Ale wiadomo teren musi kosztować ok. 19-20l LPG.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana układu chłodzenia, pompa wody wraz z przewodami i chłodnica która przy zakupie była pęknięta i klejona. Koszt 640 zł + przesyłki.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 i V6 211KM 155kW
[l/100km]