Po raz pierwszy odczuwam frajdę z jazdy samochodem. Ani Skoda Favorit, ani Citroen Xsara Picasso, ani Citroen C4 Grand Picasso takiej frajdy nie dawały. Auto jest piękne, w miarę ekonomiczne jak na 4x4, dobrze jeździ w terenie i kiepskich drogach mojego osiedla (mały czołg) i wygodnie prowadzi. Prawie 2 tony na kółkach robią swoje.
W odróżnieniu od osobówek przebranych za terenówki (SUVy typi Toyota Rav4, Honda CR-V, Skoda Yeti itp) to jest terenówka przebrana za osobowy. I bardzo dobrze. Na dodatek bardzo ładnie się prezentuje.
Wadą jest dość mała podatność na dodatkowe modyfikacje \"w teren\", a to wina m.in. niezależnego przedniego zawieszenia. Ale cóż. Nie każdy potrzebuje samochód do orania pola, a ten bez problemu i tak przejedzie przez niejedną przeprawę, gdzie normalne osobówki ugrzęzną po paru metrach.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 i V6 211KM 155kW
[l/100km]