GÓWNIANY SILNIK!!!!!! MIAŁEM TEN SAMOCHÓD 12 MIESIĘCY JEŹDZIŁEM 9 MIESIĘCY - 3 STAŁ U MECHANIKÓW KOSZT NAPRAW W CIĄGU ROKU 1/2 WARTOŚCI SAMOCHODU . GŁOWICE PĘKAJĄ CAŁY CZAS, JEDNA PO DRUGIEJ. GÓWNIANY SILNIK!!!!!! NIE MOŻNA TYM SAMOCHODEM JEŹDZIĆ!!! TYLKO CZEKAĆ AŻ ZNAJDZIE SIĘ JAKIŚ JELEŃ I GO OD WAS ODKUPI!!!
3,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
SUNIE SIĘ JAK ŻÓŁW ZA MAŁO KONI JAK NA TAK DUUUUŻY CIĘŻAR, A TYLKO NACIŚNIJ MU GAZU :}{ NIE WYJDZIE NA DOBRE ZARAZ PĘKAJĄ GŁOWICE!!!
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MAŁO MIEJSCA JAK NA TAK WIELKI SAMOCHÓD
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK SUNIESZ SIĘ 70KM/H SPALANIE JEST OK 10-13L/ 100KM DODAJ TROCHĘ GAZU OK 120-140 (140 TO CAŁKOWITY MAX INACZE GŁOWICE DO NAPRAWY) --- SPALANIE POKAZUJE OK 15-18L/100KM A NAWET 20L...
nAPRAWY :{ WYDAŁEM MAJĄTEK 10,000 W CIĄGU JEDNEGO ROKU!!! I TRZY MIESIĄCE BEZ AUTA ... MASAKRA...muszę dodać że nie wjechałem nigdy tak naprawdę w poważnu teren (nie da rady!!!) wycieczki po lesie kończą się naprawą głowicy!!!
3,0
Stosunek jakość/cena
3
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
CIĄGLE SIĘ COŚ PSUJE
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SILNIK CIĄGŁE NAPRAWY
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 115KM 85kW
[l/100km]