dobra dynamika dopiero od 2000 obrotów, poniżej trochę mułowaty, mało elastyczny
3,0
Skrzynia biegów
czasami 2 biech ciężko wchodzi
4,0
Układ jezdny
badrzo dobre właściwości jezdne w terenie, na trasie jest też w porządku, lekko się prowadzi,
wadą jest ,że po włączeniu przedniego mostu nie można skęcać maksymalnie kół, w terenie jest komfortowy ale na trasie trochę trzęsie i buja na boki
Komfort
4,0
Widoczność
widocznośc badzo dobra, jedynie wysoka maska zasłania dół przodu
3,0
Ergonomia
mało wygodne fotele na dłuższą trasę,lewarek skrzyni i przełączniki trochę daleko od kierowcy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca z przodu i z tyłu
3,0
Wyciszenie
na długie trasy i przy prędkościach powyżej 100km/h silnik i napędy sa za głośne ale tak to już jest w terenówkach, silnik przy niższych prędkościach jest niezbyt głośny
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nigdy nie spalił powyżej 10l nawet w miście, jest nieżle biorąc pod uwage masę, i to że jest to zwykły turodiesel, częsci nie sa drogie (np. łożysko koła oryginalne 400zł, amoryzatory tylne 200zł sztuka, szczeki i bebny tylne też nie były drogie, a materiały eksploatacyjne takie jak fultry są tanie jak w osobówkach)
5,0
Stosunek jakość/cena
niska cena, a dobre właściwości w terenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
samochó ma 330000 przebiegu, wszystko działa, nic sią nie psuło
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik w bardzo dobrym stanie jak na 330000km, do wymiany była tylko usczelka pod głowicą, po zdjęciu głowicy nie było żadnych śladów zużycia silnika
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 115KM 85kW
[l/100km]