Przeniesienie napędu
: fabryczne LSD warto zamienić na inną blokadę
5,0
Całokształt
dzielne autko (w fabrycznym stanie) w lekkim terenie, proste w obsłudze eksploatacyjnej
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo solidny silnik, prosta konstrukcja, zero elektroniki,
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą można w podkoszulku jeździć
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tą starą konstrukcję silnika - bardzo oszczędny, części eksploatacyjne (w zależności od jakości) bardzo tanie, tanie i nie takie tanie ;)
napraw nie wykonywałem - nic się nie zepsuło
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 TD 86KM 63kW
[l/100km]