Za niewielkie pieniądze otrzymuje się prawie kultowe auto, które nie boi się bezdroży ani trasy. Lecz podkreślam jeszcze raz do tego samochodu tylko 4.0 z automatem najtrwalszy. Przestronne nadwozie z małym minusikiem za przestrzeń z tyłu. Trzeba być świadomym spalania. Bardzo trzeba uważać na stan techniczny egzemplarza jaki ma się zamiar zakupić, bywają sztuki po prostu zajeżdżone i silikonem łatane.
Wrażenia
5,0
Silnik
wspaniale się zbiera od dołu, dźwięk silnika to poezja dla uszu kierowcy, choć troszkę nerwowo pracuje na luzie
5,0
Skrzynia biegów
4-biegowy automacik z przełącznikiem "power-comfort" - dla każdego coś miłego
4,0
Układ jezdny
na polskich drogach myszkowanie ale to wina innego rozstawu kół, lekkie wspomaganie w połączeniu z myszkowaniem wymaga przyzwyczajenia
Komfort
4,0
Widoczność
w każdym kierunku dobra, lusterka duże
4,0
Ergonomia
troszkę za krótkie fotele z przodu, niestety z tyłu mało miejsca ale to w końcu terenówka a nie bulwarowa limuzyna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
latem mrozi a w zimę grzeje, szybko nagrzewa się silnik to duży plus
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu mało miejsca, bagażnik duży
4,0
Wyciszenie
przy bardzo delikatnej jeździe przyjemnie mruczy, diabełek odzywa się powyżej 2500 obrotów
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
daję ocenę 4 ponieważ jest to silnik duży trzeba o tym pamiętać, po za tym jest on produkowany z kilkoma zmianami od mniej więcej lat 60-tych. benzyna-miasto 18-19, trasa 13-15 LPG-miasto 22-23, trasa 16-17
4,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo przyjemne auto
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ma swoje mankamenty , trzeba po prostu dbać o samochód na zasadzie "zapobiegać a nie leczyć"
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dbać, dbać i jeszcze raz dbać jak o każdy samochód a 4 litry + automat odwdzięczy się