Bez zarzutu. Obecny przebieg nie robi na nim wrażenia. Pracuje jak za dawnych młodzieńczych lat.
4,0
Skrzynia biegów
Nie szarpie, gładko zmienia biegi bez wycieków.
4,0
Układ jezdny
Jest podniesiony o około 10 cm w stosunku do standartu. Trzeba się przyzwyczaić do wysokości i twardości. Ogólnie jest OK.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w akwarium, lusterka troszeczkę za małe.
4,0
Ergonomia
Jak na takiego dziadunia bez zastrzeżeń.
W końcu ma 14 lat a ergonomia jak na taki wiek jest inaczej rozumiana.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie - ciepło, w lecie - zimno. Air cond. działa i ma się dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód ma 14 lat - nie wymagajmy cudów. Miejsca jest dość.
4,0
Wyciszenie
W każdym razie nie wyje. Db do ujarzmienia. Pod warunkiem, że nic nie odpadło z wyciszenia. Poza tym silnik odznacza się przyzwoitą kulturą pracy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy obecnych cenach paliw wszystko co jest powyżej 10 l / 100 km jest złym wynikiem. W tym przypadku jest tak samo. Ale masz Jeepa. Auto do wszystkiego.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za rozsądną cenę masz auto którego nie muszisz się wstydzić.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dbasz to masz. Ale na to nie ma reguły.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek - brak. Chyba, że katujesz samochód w terenie. Spodziewaj się wszystkiego.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 185KM 136kW
[l/100km]