Inne
: wszędobylskość,wszędziewjezdność,i skracanie korków...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: uwaga na tylny most,przy agresywnym bieżniku opon,lubi się ukręcić
5,0
Całokształt
jeżdżę trochę i na co dzień i w ciężkim terenie i NIGDY mnie nie zawiódł,czyżby się odwdzięczał za uczucie?zawsze wraca do domku.
Wrażenia
5,0
Silnik
pali na dotyk,brak widocznego zużycia oleju,nie kopci,może dlatego że brat mechanik?czasami odnoszę wrażenie że silnik nie czuje się najlepiej w głębokiej wodzie.
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia automat,oprócz pielęgnacji w formie wymiany filtra i oleju,nie wymaga ŻADNYCH zabiegów,nie dławi silnika,nie zgrzyta,każde przełożenie pracuje cicho,przełącza biegi bardzo płynnie.
4,0
Układ jezdny
w terenie,gdy koła narażone na przeciwne siły nie czuć oporu,kręcenie \"kółkiem\"może sprawiać frajdę,gdy kolos kręci bączki jak zabawka.w zimie trzeba mieć duże wyczucie.
Komfort
4,0
Widoczność
dość dobra,lecz fajnie mieć czujnik parkowania.
2,0
Ergonomia
nie ma z nią nic wspólnego
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Autko aby się nagrzać potrzebuje jakąś godzinkę pracy w zimie...generalnie nadaje się w ciężkie gorące klimatycznie warunki,raczej nie spotykane w tym silniku zajechanie głowicy na lpg
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pomimo gabarytów nie ma zbyt wiele miejsca na 5 osób,a skórzana kanapa lubi swoich pasażerów \"poślizgać\"
4,0
Wyciszenie
na czarnym- jak średniolitrażowa osobówka,w terenie troszkę głośniej za to zimą....ho ho prócz muzy własne myśli słychać.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycia paliwa zależy od stopnia nacisku na jeden z głównych pedałów...temperatura pracy,pośpiech,dodatkowe obciążenia,dobrze jest mieć zaprzyjaźnionego mechanika.generalnie jak coś ma być dobrze i mocno,to trzeba to pomnożyć x3 i w Jeepie powinno wytrzymywać.taka filozofia skutkuje nie wracaniem do czegoś co ulepszone...
5,0
Stosunek jakość/cena
jak na model który amerykanie ćwiczyli w niezmienionej formie 17 lat,to chyba nieźle?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
psuje się z powodu nie zwracania uwagi na słowa mechanika.systematyczność obsługi,wymiana olejów i płynów z filtrami to w zasadzie wszystko.Tanie nowe części,można dostać wszystko za grosze,dobrze jest jak mechanik ma trochę doświadczenia z czteronapędowcami.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wszystko zależy czy słucha się muzy,czy silnika.
jeśli w furze gra tylko muzyka,czasami jest za późno jechać do mechanika.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 185KM 136kW
[l/100km]