znalazłem niezły egzemplarz, który mimo wieku i prze biegu nieźle się zachowuje
5,0
Skrzynia biegów
miękko bez szarpania zmienia biegi (automat) wymaga regularnnych zmian oleju i kontroli stanu filtra w zamian daje dużą frajdę
4,0
Układ jezdny
raczej twardy, ale tego sie spodziewałem w tym samochodzie - most z przodu i z tyłu poza tym na tyle resory pórowe, poza tym prosty co jest dla mnie atutem
Komfort
5,0
Widoczność
wysoka pozycja za kierownicą
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nieźle
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok, mimo tego ze auto trochę z innej epoki, z tyłu nieco gorzej
4,0
Wyciszenie
jest ok, nic nie wyje, trochę gwizdów przy prędkości ponad setkę ale taka jego uroda
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
cóż, pojemność 4 l to nie matiz, tico ani maluch jak się kupuje taki samochód trzeba się liczyć z konsekwencjami po stronie spalania, generalnie w klasie nawet współczesnych terenówek nie szokuje ilością spalanego paliwa , niezły dostep do części eksploatacyjnych niezły wybór zamienników, sporo cześci używanych, kłopoty sprawiają np. uszczelki okien bocznych plastikowe detale wnetrza tutaj pozostaje serwis - części sa dostępne ale ich cena jest "serwisowa"
5,0
Stosunek jakość/cena
jeśli ktoś zaakceptuje silnik 4,0 i wystrój z "epoki"to auto jest warte zaineresowania
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
coś się czasem ukręci ale raczej z rzadka cóż w pełnoletnim samochodzie może się coś zdarzyć
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie nie stwierdziłem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 178KM 131kW
[l/100km]