nie ma opji, że nie da się gdzieś dojechać ;)
strasznie cieszy, ale trzeba się przyzwyczaić do samru na ulubionych jeasach
Wrażenia
5,0
Silnik
niezawodny, kilka razy zalałem go woda, i dalej doskonale jedzie, moze tylko ma troszke za duzo czujnikow, ale z doswiadczenia wiem, ze nie wszystkie sa niezbednie potrzebne
5,0
Skrzynia biegów
jesli japonska, to niezawodna, nalezy dbac tylko o odpowiednie chłodzenie. na rajdzie jechała na mixolu
4,0
Układ jezdny
pamiętajmy ,że auto posadzone na dwóch mostach, lepiej więc czuje się w terenie niż an asfaltach
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność jest doba, natomiast nawet jesli czegoś nie zauważycie, prawdopodobnie stary będą po tamtej stronie ;)
4,0
Ergonomia
mam pełną opcję, więc nie narzekam, nie da się Cheroka porównać do limuzyny, ale dla mnie ma wszystko co potrzebne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
oki, nie ma poblemów od -15 do + 35 :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tylna kanapa jest dla ludzi o wzroście do 160 cm, niestety to duża wada
5,0
Wyciszenie
ma być głośno ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 18 l. ale zrobiłem już setkę na 13 l. , a czasem trzy godz. w terenie to pół baku, nie zaskakuje, ale i nie szokuje
5,0
Stosunek jakość/cena
małe pieniądze za b.dobre auto, natomiast trzeba wiedzieć po co ma się takie auto
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy 250 000 ciągle coś, niestety
np. el. szyba. jakiś czujnik,zamykanie drzwi itp.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy umiejętnej eksploatacji nie ma problemu, silniki są niazawodne, tak jak skrzynie, czasem jakiś wyciek oleju, ale to juz wiek moje Jeepa, to nie Toyota i nie jadę nim jak Toyotą
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 178KM 131kW
[l/100km]