Silnik
: Niskoobrotowy, z dużym momentem obrotowym.
4,0
Całokształt
Jeśli nie stać cię na hummera kupuj cheerokiego, siedzisz wysoko i nic cię nie obchodzi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Duży elastyczny amerykański silnik, świetny w teren, prosta konstrukcja, nie sprawiający większych problemów jeżeli się trochę o niego zadba.
4,0
Skrzynia biegów
Japońska, dobrze dopasowana do silnika, bezawaryjna, niskie ceny używanych
4,0
Układ jezdny
Nie jest to limuzyna, ale prowadzi się całkiem porządnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma większych problemów, wszystko widać z góry ;)
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z nawiewu ciepłe powietrze zaczyna lecieć już po 500 metrach, mam klimę ale nie nabitą więc nie będę się o niej wypowiadał.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części nie są zbyt wysokie i porównywalne z innymi samochodami. Spalanie u mnie średnio 20L lpg ale przy 4L, automacie, sportowym wydechu ultera i oponach 265mm nie ma co narzekać. To nie auto dla ludzi oszczędnych tylko cieszących się z jazdy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za przyzwoitą cenę można mieć auto na zakupy i przejażdżkę po lekkim terenie. Auto solidne większość znajomych go chwali.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mimo takiego wieku wszystko chodzi jak należy ewentualne usterki można naprawić samemu mając podstawowe narzędzia i wiedzę o mechanice i elektryce.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dopóki jest olej w silniku, skrzyni i mostach nie ma co się popsuć oczywiście nie zapominając o reduktorze i układzie chłodzenia ;)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 178KM 131kW
[l/100km]