Przeniesienie napędu
: Jego moc, gdy zakopał się w głębokim piachu ...
I łatwość, z jaką wyciągnąłem dwutonowe Volvo z rowu...
Fantazja...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Pękła chłodnica klimatyzacji, koszt wymiany 330 mat + 200 rob
Układ hamulcowy
: Stanęły hamulce po roku nieużywania. Paliły się niemiłosiernie, trzeba było rozruszać ale teraz już jest ok.
4,0
Całokształt
Trochę przeszkadza bujanie po naszych koleinach na drogach ale na równym asflacie - przyjemność z jazdy jest maksymalna !!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo mocny, świetnie radzi sobie w mieście i w terenie
5,0
Skrzynia biegów
Automat, biegi wchodzą płynnie,
5,0
Układ jezdny
po przełączeniu na HALF 4x4 większa moc i przyjemność z jazdy po asfalcie, po przełączeniu na FULL 4x4 - nie ma sobie równych w terenie, radzi sobie w głębokim piachu i błocie
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzisz wysoko i widzisz wszystko :-)
Mały minus za lusterka boczne.
4,0
Ergonomia
Bez zarzutu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zarówno ogrzewanie jak i klima - rewelacja.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu - duża wygoda, z tyłu nieco gorzej, duży minus za wysiadanie z tyłu...
4,0
Wyciszenie
A co tu wyciszać, to nie jest auto do rozwijania 200 km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy silniku 4 litry ?? - jest OK.
5,0
Stosunek jakość/cena
Komfortowe auto terenowe za nieduże pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pękła sprężyna od ręcznego... :-(
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 178KM 131kW
[l/100km]