Szukaj

Ocena kierowcy - Jaguar XJS III Cabrio

Zbigniew_XJSGermanyPoland, 17 lat temu
Silnik 4.0 233KM 171kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 180 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Jaguar XJS III Cabrio 4.0 233KM 171kW 1994-1996 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : To, ze moglem sobie pozwolic na jego zakup.
5,0
Całokształt
Legenda dla fana marki. Kiedys auto moich marzen, ktore to marzenie pozniej udalo sie zrealizowac. Jakbym mial wybierac jeszcze raz taki model to byc moze z ciekawosci model przed liftingiem z silnikiem 5.3 w wersji cabrio.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik o bardzo wysokiej kulturze pracy. Wysoki moment obrotowy i w miare duza moc zapewniaja bezpieczenstwo na drodze. Okolo 1-go litra oleju rocznie nalezy dolac.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegow solidna i ma niezle przelozenia. Nie jest to jednak skrzynia z wyscigowki.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie dobrze sobie radzi z trudami polskich drog. Jest to bardziej cruiser, ktory lubi dlugie trasy pokonywac z wieksza predkoscia-np. zachodnie autostrady. Hamulce troche odbiegaja od dzisiejszych standardow szybkich aut, ale to nie oznacza, ze sa malo bezpieczne-wystarczaja spokojnie. Uklad kierowniczy jak w limuzynie-lekko spokojnie i komfortowo. Precyzja OK.
Komfort
3,0
Widoczność
Widocznosc to tak na srednim poziomie, ale w koncu to klaszyczne coupe. Duze slupki C z tylu, nietypowa wklesla tylna szyba i generalnie dosc masywna sylwetka auta, a siedzimy nisko.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod reka i nie trzeba sie wychylac z fotela. Angole, szczegolnie szlachta, sa leniwi i nie ma w takim Jagu miejsca na dziwactwa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam problemow. Klima dziala bardzo dobrze.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jak w klasycznym coupe:) To nie van.
5,0
Wyciszenie
Wysokie poczucie komfortu, niskie auto, ciche. Extra.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zuzycie paliwa na trasie tak jak kazde normalne auto i nie nalezy sie bac. W miescie przecietny zjadacz chleba moze sie przestraszyc, tak samo gdy jezdzi sie z przewaga uzycia prawego pedalu. Ceny przegladow i napraw sa wysokie. Jednak prosze zwrocic uwage na nazwe marki-to mowi samo za siebie. Jesli stac Cie na uzywanego Jaguara, to nie znaczy, ze stac Cie na jego utrzymanie-wez to pod uwage.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kiedys takiego Jaguara mogl kupic czlowiek bardzo zamozny. Dzis moze kupic uzywane auto czlowiek troche mniej zamozny. Wciaz jednak trzeba pamietac, ze kupno takiego auta to nie tylko pieniadze wydane na sam zakup auta. Jakosc i klimat sa po prostu pierwszorzedne.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami jakies drobne sprawy elektryczne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie bylo nic, nigdy. Auto serwisowane w serwisie Jaguara w Niemczech.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.0 233KM 171kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jaguar XJS III Cabrio